آخرین اخبار
۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۵
صعود برای پرسپولیس در اسیا سخت شد اما...
بازدید:۵۱۲
صد آنلاین | مهرزاد معدنجی بازیکن سابق پرسپولیس می‌گوید: گاریدو سابقه حضور و کار در لیگ عربستان را داشته و فکر می‌کنم اطلاعات کافی و خوبی از فوتبال ایران دارد.
کد خبر : ۱۱۶۵۴۷

به گزارش صد آنلاین، مهرزاد معدنچی بازیکن اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفتگویی انجام داده که بخشی از این مصاحبه را در ادامه می خوانید: 


 پرسپولیس اگرچه خیلی زود به گل رسید اما خوب بازی نکرد. فکر می‌کنم بازی با استقلال دیدار سنگینی بود چرا که پرسپولیس فشار زیادی روی این تیم گذاشته بود و از بالا استقلال را پرس می‌کرد.

به نظر می‌رسید بازیکنان خسته هستند و این بازی تحت تاثیر دربی بود. با این شرایط با توجه به گل زودهنگامی که زده شد به نظرم می‌توانستند بهتر بازی کنند و به پیروزی برسند.

 با تساوی مقابل پاختاکور آن هم در خانه به نظرم شرایط برای پرسپولیس سخت شد اما من فکر می‌کنم هنوز چیزی برای آنها تمام نشده و این تیم می‌تواند صعود کند.

پرسپولیس نشان داده تیم با برنامه و خوبی است و سرمربی این تیم نیز تفکرات خود را به خوبی به اجرا می‌گذارد. فکر می‌کنم در بازی‌های بعدی شرایط این تیم بهتر می‌شود و پرسپولیس می‌تواند شرایط خود را برای صعود مهیا کند.

گاریدو سابقه حضور و کار در لیگ عربستان را داشته و فکر می‌کنم اطلاعات کافی و خوبی از فوتبال ایران دارد. از همان ابتدا نشان داد مربی کار بلد و با تجربه‌ و تاکتیک‌پذیری است.

در این چند هفته که از رقابت‌های لیگ برتر گذشته، او این موضوع را به خوبی نشان داده و به نظرم پرسپولیس امسال تیم خوب و با برنامه‌ای در اختیار دارد.

از بازی‌هایی که این تیم به نمایش گذاشته این موضوع به خوبی مشخص است و این تاثیر حضور گاریدو در پرسپولیس است. به نظرم با این مربی در این فصل اتفاقات خوبی رقم خواهد خورد.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها