۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۰
از ۵ نزاع در شهرستان گناباد، ۴ نزاع با ریشه خانوادگی است
بازدید:۱۴۳
صد آنلاین | فرمانده انتظامی شهرستان گناباد گفت: از ابتدای سال جاری ۵ نزاع در شهرستان ثبت شده که ۴ مورد آن ریشه در اختلافات خانوادگی داشته است.
کد خبر : ۱۱۶۵۴۰
به گزارش صد آنلاین، سرهنگ علی رجبی در نشست خبری که به مناسبت هفته نیروی انتظامی برگزار شد، گفت: نیروهای نظامی و انتظامی همه تحت فرماندهی کل قوا در حال خدمت و پاسداری از مردم هستند؛ شب گذشته جهانیان اقتدار و صلابت نیروهای نظامی ایران را دیدند و این را متوجه شدند نباید خط قرمزهای ما را رد کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان گناباد افزود: در روز گذشته 5 نفر از نیروهای انتظامی در سطح کشور به درجه رفیع شهادت رسیدند و این نشان از آن دارد که ما برای امنیت مردم کشورمان خون خود را تقدیم می‌کنیم.

رجبی خاطرنشان کرد: پلیس به سمت علمی و هوشمند شدن در حال حرکت است و شعار هفته نیروی انتظامی نیز " پلیس هوشمند ، مردم قانون مدار" نامگذاری شده است.

وی درباره برنامه‌های هفته نیروی انتظامی در گناباد تصریح کرد: سه همایش علمی و تخصصی، برگزاری پیاده روی خانوادگی، اجرای صبحگاه مشترک، ارتباط چهره به چهره با مردم ،گردهمایی و تقدیر از امنیت سازان، غبار روبی گلزار شهدا و برگزاری یادواره شهدای پلیس شهرستان گناباد از برنامه‌های این هفته است.

فرمانده انتظامی شهرستان گناباد در خصوص تعطیل شدن کلانتری غفاری این شهرستان عنوان کرد: این کلانتری تعطیل نشده و فقط به ساختمان جدید در بلوار مالک اشتر منتقل شده است.ساختمان قدیم کلانتری غفاری تهاتر خواهد شد که با هزینه آن 18 واحد سازمانی در گناباد بعد 35 سال ساخته می‌شود.

رجبی بیان کرد: از ابتدای سال جاری 5 نزاع در شهرستان داشته ایم که 4 مورد آن ریشه در اختلافات خانوادگی داشته است.

وی درخصوص بازسازی صحنه نزاع در چهار راه شهید احمدیان گناباد نیز خاطرنشان کرد: عوامل این نزاع مشروبات الکی مصرف کرده بودند و مردم را تهدید می‌کردند که به دلیل وجه عمومی آن و حسب دستور مقام قضایی این اقدام صورت گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان گناباد با بیان این مطلب که جاده گناباد به قاین بیشترین سهم تصادفات جاده ای را دارد گفت:متاسفانه هیچ کدام از سرعتگاه‌های شهرستان استاندارد نیست و از سال گذشته که این تذکر را دادیم تفاوتی ایجاد نشده است.

رجبی عنوان کرد: جاده گناباد به قاین بیشترین سهم تصادفات جاده ای گناباد را شامل می‌شود که برای دو بانده شدن آن نیازمند اعتبارات ملی است.

وی ادامه داد: این پروژه با اعتبارات شهرستانی و استانی قابل اجرا نیست و مسئولین کشوری باید برای این جاده اعتبار اختصاص دهند.

فرمانده انتظامی شهرستان گناباد بیان کرد: مشکل آموزشگاه موتورسیکلت شهرستان حل شده و به دلیل آماده نبودن مکان به بهره برداری نرسیده که تلاش داریم ظرف دو هفته آینده این مهم صورت گیرد.

مهر

 
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها