۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۵
دستگیری برادران سابقه‌دار
بازدید:۲۴۸
صد آنلاین | سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارقان سابقه‌دار منزل با موتورسیکلت مسروقه خبر داد. 
کد خبر : ۱۱۶۴۹۹

 

به گزارش صد آنلاین،  سرهنگ رسول بهرامی سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری تهران اظهار کرد: در پی گشت زنی‌های هدفمند به جهت شناسایی سارقان، ماموران کلانتری ۱۱۴ غیاثی در حین گشت زنی در محدوده حوزه استحفاظی به یک دستگاه موتور سیکلت دارای ۲ سرنشین مشکوک شدند و پس از استعلام پلاک مشخص شد که موتور سیکلت دارای سابقه سرقت می‌باشد.

سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: در همین حین متهمان با رویت ماموران به سرعت از محل متواری شدند که پس از مدت کوتاهی تعقیب و گریز و ایجاد طرح مهار موتور سیکلت متوقف و متهمان دستگیر شدند. 

وی افزود: در تحقیقات اولیه مشخص شد که متهمان با هم برادر بوده و موتور سیکلت را چند روز قبل سرقت کرده اند و از کیف متهمان مقدار زیادی زیور آلات و طلا کشف شد.

سرهنگ بهرامی خاطرنشان کرد: پس از انتقال متهمان به کلانتری در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر سرقت موتورسیکلت درسطح معابر تهران اعتراف و اعلام کردند دارای ۲۳ فقره سابقه سرقت از منازل و اماکن خصوصی می‌باشند. این مقام انتظامی گفت: در ادامه تحقیقات ماموران مشخص شد متهمان طلا‌ها و اموال مکشوفه را به تازگی از منازل مسکونی سرقت کرده اند.

وی افزود: متهمان برای اخذ دستورر قضائی و کشف سایر جرائم احتمالی و شناسایی شکات در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

 

ایرنا

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها