۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۵
زورگیران جنوب تهران به تله افتادند
بازدید:۲۶۷
صد آنلاین | 2 نفر که در جنوب تهران از شهروندان زورگیری می‌کردند، دستگیر شدند.
کد خبر : ۱۱۶۴۹۶

 

به گزارش صد آنلاین،  در پی زورگیری از یکی از شهروندان و دریافت شکایت از شاکی، رسیدگی به این پرونده در دستورکار تیمی از کارآگاهان پایگاه ششم پلیس آگاهی قرار گرفت.

 

کارآگاهان در گام نخست طی تحقیقات اطلاعاتی دریافتند سرقت تلفن همراه و دیگر اموال باارزش شهروندان توسط راکب و ترک‌نشین یک دستگاه موتورسیکلت آپاچی مشکی رنگ صورت گرفته و وقوع چندین فقره سرقت دیگر با همین شیوه و شگرد نیز مشاهده شده است. به همین خاطر موضوع  به صورت ویژه در دستور کار تیم مبازره با سرقت به‌عنف پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

در ادامه اکیپی از کارآگاهان به محل سرقت اعزام شدند و تحقیقات میدانی انجام شد و آنها با استفاده از شیوه‌های نوین کشف جرم پس از چند مرحله تحقیقات گسترده در نهایت موفق شدند مخفیگاه یکی از متهمان را در محدوده خاوران شناسایی و او را در عملیات غافلگیرانه دستگیر کنند.

متهم پس از انتقال به مقر پلیس به سرقت به شیوه زورگیری با همکاری همدستش اعتراف کرد و در ادامه بررسی‌های پلیسی متهم دوم پرونده نیز دستگیر شد.

متهمان در بازجویی‌های اولیه منکر هرگونه ارتکاب جرم شدند، اما در ادامه با توجه به مستندات و شواهد موجود، متهمان ناگزیر لب به اعتراف گشودند و به تعداد 20 فقره سرقت گوشی موبایل و اموال باارزش از قبیل طلا  اقرار کردند.

سردار ولی پور گودرزی خاطر نشان کرد: متهمان با صدور قرار قانونی از مراجع قضائی، جهت کشف دیگر جرائم و شناسایی سایر شاکیان در اختیار کارآگاهان پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران قرار گرفتند.

مهر
 
لینک کپی شد
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها