آخرین اخبار
۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۶
بازدید:۷۸
همزمان با آغاز پاسخ موشکی گسترده و غافلگیر کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران به سرزمین‌های اشغالی، تقریبا تمام رسانه‌های تصویری و نوشتاری و شبکه‌های اجتماعی جهان، خبر این رویداد بزرگ را در صدر اخبار خود قرار دادند.
کد خبر : ۱۱۶۳۷۵

شبکه‌های خبری آمریکایی، غربی و عربی از جمله سی ان ان، بی بی سی، فاکس نیوز، فرانس ۲۴، الجزیره، العربیه، راشا تودی و بسیاری دیگر از شبکه‌های خبری مطرح منطقه و جهان با قطع برنامه‌های عادی خود، برای دقایق طولانی به پخش تصاویر زنده از غرش موشک‌های ایران بر فراز سرزمین‌های اشغالی پرداختند؛ تصاویری که به وضوح از تعداد بالای موشک‌هایی حکایت داشت که در پی هم آسمان مناطق وسیعی از قلب مناطق اشغالی را روشن کرده بود با عبور از سپر دفاع موشکی اسرائیلی موسوم به گنبد آهنین که گفته می‌شود از پیشرفته‌ترین سامانه‌های ضدموشکی جهان است، به اهداف متعدد در مناطق مختلف اصابت می‌کرد.

شامگاه سه شنبه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در اقدامی انتقام جویانه، صد‌ها فروند موشک را به سمت سرزمین‌های اشغالی به پرواز دراورد که براساس تصاویر زنده تلویزیونی، بسیاری از این موشک‌ها با عبور از سامانه ضدموشکی اسرائیل موسوم به گنبد آهنین، به اهداف متعدد در مناطق اشغالی اصابت کردند.

رسانه‌های اسرائیلی درباره خسارات و تلفات این حمله موشکی تا کنون سکوت کرده اند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی به نقل از مقامات نظامی این رژیم اعلام کردند که که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای نخستین بار از موشک‌های هایپرسونیک «فتاح» استفاده کرده است.

در این تصاویر، پرواز و غرش موشک‌ها در تاریکی شب و اصابت به اهداف متعدد در سرزمین‌های اشغالی کاملا واضع و گویاست و مخاطبان در تمام نقاط جهان برای دقایق طولانی شاهد غافلگیری بی سابقه صهیونیست‌ها در برابر اقتدار موشکی ایران بودند.

در تصاویری که بطور گسترده از رسانه‌های فراوان منطقه‌ای و بین المللی پخش شد، به وضوع نور و صدای غرش انفجار‌های مهیب ناشی از اصابت موشک‌های ایران به اهداف مختلف در سرزمین‌های اشغالی قابل مشاهده و شنیده شدن بود.

در برخی از تصاویر زنده تلویزیونی، صحنه استیصال و سردرگمی نیرو‌های امنیتی و نظامی رژیم صهیونیستی و ساکنان سرزمین‌های اشغالی از حمله موشکی غافلگیر کننده سپاه پاسداران به وضوع نمایان بود.

ناکارآمدی گنبد آهنین اسرائیل در رهگیری موشک‌های ایران که فوج فوج و در پی هم به اهداف مشخص در مناطق مختلف سرزمین‌های اشغالی اصابت می‌کردند، موضوعی بود که بسیاری از رسانه‌های بین المللی و کارشناسان منطقه‌ای و بین المللی آشکارا به آن اذعان کردن؛ در تاریکی شب، چیزی برای مخفی کردن وجود نداشت. موشک‌های سپاه پاسدارن که غرش کنان در محدوده وسیعی از آسمان سرزمین‌های اشغالی خودنمایی می‌کردند، به وضوع از طریق خط نوری که از خود بجا می‌گذاشتند قابل رویت بود. تنها بخش اندکی از این موشک‌ها رهگیری شد و بخش عمده آن با اصابت به اهداف مختلف، منجر به انفجار‌های مهیب و دیده شدن آتش و دود عظیم حاصل از انفجار بود.

با وجود گذشت بیش از دو ساعت از انجام این حمله بی سابقه، غافلگیر کننده و حساب شده، مهم‌ترین شبکه‌های خبری جهان همچنان درحال پخش اخبار فوری از این حملات و واکنش‌های فراوان از گوشه و کنار جهان به این رویداد بی سابقه هستند. نوار‌های قرمز خبر‌های فوری در پایین صفحات بسیاری از شبکه‌های خبری و حتی غیرخبری جهان، پی در پی و بطور مستمر درحال پخش خبر واکنش موشکی مقتدرانه ایران به اقدامات تروریستی و جنایتکاران رژیم صهیونیستی علیه رهبران مقاومت حماس و حزب الله و به شهادت رساندن شخصیت‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلام هستند.

همچنین صفحات مختلف رسانه‌ها در مهم‌ترین شبکه‌های اجتماعی از جمله توئیتر، اینستاگرام، تلگرام و ... مملو از اخبار فوری و تصاویر حملات موشکی سپاه پاسدران به قلب سرزمین‌های اشغالی است.

واکنش مردم کشور‌های مختلف منطقه و شادمانی آنها همزمان با شادمانی مردم ایران از هدف قرار گرفتن اسرائیل توسط موشک‌های سپاه پاسداران نیز جلوه‌ای دیگر از واکنش‌های بین المللی به این رویداد مهم است.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها
موشک‌های ایرانی در آسمان بیت‌المقدس اشغالی | ویدئو