آخرین اخبار
۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۹
بازدید:۵۳۸
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در واکنش به لفاظی‌های نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی گفت که این موضوع جدیدی نیست.
کد خبر : ۱۱۶۳۶۷

«سید عباس عراقچی» وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران روز سه‌شنبه و بعد از حضور در جلسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوالی در ارتباط با لفاظی‌های اخیر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در ارتباط با ایران گفت: دشمنان ما مجموعه توان نظامی، سیاسی، امنیتی و رسانه‌ای خود را به کار گرفته‌اند و این نشان می‌دهد در چه موقعیت ضعفی قرار گرفته‌اند.

او افزود: آنها تمام توان خود را برای مقابله با محور مقاومت به صحنه آورده‌اند و جمهوری اسلامی ایران و مردم عزیز ایران بیش از ۴۰ سال است در معرض این تبلیغات رسانه‌ای قرار دارند.

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه «در جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، گزارشی را در خصوص سفر به نیویورک به نمایندگان محترم ارائه دادم»، اظهار کرد: بحث غزه و لبنان موضوع اصلی رایزنی‌های ما در جریان سفر به نیویورک بود.

عراقچی با بیان اینکه «رایزنی‌ها در این زمینه ادامه دارد»، گفت: فردا به همراه رئیس‌جمهور برای اجلاس مجمع گفت‌وگوی همکاری آسیا عازم قطر هستیم و رایزنی‌ها در خصوص موضوع غزه و لبنان در آنجا هم ادامه خواهد یافت.

عراقچی همچنین گفت: ما در این چارچوب خواستار برگزاری جلسه فوق‌العاده شورای امنیت سازمان ملل و سازمان همکاری اسلامی شده‌ایم.

وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: مجموعه اقدامات دیگر نیز باید انجام شود که رژیم صهیونیستی را نسبت به جنایت‌های خود پشیمان کند و از ادامه اقدامات و جنایت‌های این رژیم جلوگیری کند.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها
موشک‌های ایرانی در آسمان بیت‌المقدس اشغالی | ویدئو