آخرین اخبار
۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۹
بازدید:۴۴
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درباره عملیات نظامی ایران در حمله به سرزمین‌های اشغالی نکاتی را بیان کرد.
کد خبر : ۱۱۶۳۵۰

ابراهیم عزیزی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفتگو با شبکه خبر درباره عملیات نظامی ایران در حمله به سرزمین‌های اشغالی بیان کرد: عملیات امشب یک مرحله از عملیات  نیرو‌های مسلح ما بود تا اهداف نظام اسلامی و جبهه مقاومت را به طور کامل و جامع پوشش بدهد. ما در همان روز‌های اولیه ترور میهمان عزیمان شهید اسماعیل هنیه عرض کردیم که انتقام سخت و دردناک را خواهیم گرفت لکن زمان و مکان به عهده‌ی ماست و ما براساس یک رویکرد کاملاً هوشمندانه و غافل‌گیرکننده عمل می‌کنیم.

وی ادامه داد: امشب پاسداران انقلاب و نیرو‌های مسلح ما به وعده‌ای که به ملت عزیز دادند عمل کردند البته لازم است یادآوری کنم این موج اولیه عملیات سپاه پاسداران و نیرو‌های مسلح ماست وبدون شک  اگر رژیم صهیونیستی دچار خطای محاسباتی شود و اقدامی را انجام بدهد که در کشور ما به امنیت ما خدشه وارد بشود اقدامات بعدی و مراحل بعدی و موج‌های بعدی  بسیار ویران کننده‌تر و عذاب‌آور‌تر خواهد بود.

عزیزی افزود: بدون شک این آمادگی در نیرو‌های مسلح و سپاه پاسداران و نیرو‌های هوافضای قهرمان ما وجود  دارد که هر اقدامی را قاطعانه پاسخ دهند. امیدواریم رژیم صهیونیستی از این اقدام درس گرفته باشد و دست به یک اقدام اشتباه نزند؛ البته برآورد‌های ما این است که رژیم امکان اقدام علیه ما را ندارد. ظرفیت‌های بسیاری در ایران و محور مقاومت وجود دارد که قطعا اگر لازم باشد همه ظرفیت‌ها مورد اقدام قرار بگیرد مراحل بعدی علیه این باند جنایتکار کلید خواهد خودرد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پایان گفت: امشب مراکز نظامی و اماکن نیرو‌های مزدور رژیم مورد هدف قرار گرفتند، اما خطای راهبردی ممکن است منجر به این شود که حتی موقعیت‌های غیر نظامی نیز مورد اصابت قرار بگیرد.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها
موشک‌های ایرانی در آسمان بیت‌المقدس اشغالی | ویدئو