آخرین اخبار
۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۲
کشف جسد مردی جوان در گونی
بازدید:۱۹۷
صد آنلاین | پیدا شدن جسد مردی جوان داخل گونی که توسط یک زباله گرد در پارک کشف شده، تیم جنایی را با یک معمای پیچیده مواجه کرده است.
کد خبر : ۱۱۶۲۸۸

به گزارش صد آنلاین، ساعت ۹ صبح دیروز به بازپرس جنایی تهران خبر رسید که جسد مردی جوان در یکی از پارک های پایتخت کشف شده است. تیم جنایی در محل حادثه حاضر شد و به تحقیق پرداخت.

جسد متعلق به مردی حدودا ۳۲ ساله بود که بررسی ها نشان می داد حدود ۸ تا ۱۰ ساعت از مرگ وی می گذرد. آنطور که بررسی ها نشان می داد، مردی زباله گرد در حال گذر از پارکی در یکی از محله های تهران بود که چشمش افتاد به یک گونی. وی به گمان اینکه داخل گونی، وسیله ای است، گره را باز کرد و ناباورانه با جسد مرد جوان مواجه شد. ا

و سپس با پلیس تماس گرفت و گزارش این حادثه را اعلام کرد. در این شرایط بازپرس جنایی تهران دستور داد تا جسد مرد مجهول الهویه برای مشخص شدن علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی منتقل شود.

از سوی دیگر تحقیقات برای مشخص شدن هویت قربانی که به احتمال زیاد، قربانی جنایتی خاموش شده و شناسایی عامل یا عاملان این جنایت که پس از قتل در جای دیگر، جسد مرد جوان را داخل گونی قرار داده و در پارک رها کرده اند، ‌ادامه دارد تا معمای این پرونده رازگشایی شود.

مهر

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها
موشک‌های ایرانی در آسمان بیت‌المقدس اشغالی | ویدئو