آخرین اخبار
۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۷
دستگیری ۳ نفر از اراذل مخل امنیت در شهرک شهید باهنر مشهد
بازدید:۸۷
صد آنلاین | جانشین فرمانده انتظامی کلان شهر مشهد گفت: با تلاش ماموران پلیس امنیت عمومی مشهد ۳ مخل نظم و امنیت در شهرک شهید باهنر دستگیر شدند.
کد خبر : ۱۱۶۲۸۲

به گزارش صد آنلاین، سرهنگ‌محمد چراغ در خصوص دستگیری اراذل و اوباش شهرک شهید باهنر اظهار کرد:در پی گزارش شهروندان مبنی بر شرارت‌های سریالی تعدادی افراد سودجو در یکی از مناطق شهرک شهید باهنر، پی گیری موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

 

وی افزود: در بررسی گزارش‌های دریافتی مشخص شد ۳ مرد جوان با شرکت در نزاع‌های دسته جمعی، تیراندازی، تخریب اماکن عمومی و عربده کشی موجب رعب و وحشت و سلب آسایش شهروندان شده اند و بعضاً به تعدادی از شهروندان خسارت وارد کرده اند.

این مقام انتظامی بیان کرد: ماموران پلیس امنیت عمومی با رصد‌های اطلاعاتی این افراد را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی طی ۲ عملیات مجزا آن‌ها را دستگیر و در این رابطه ۲ قبضه قمه، ۳ قبضه چاقو و ۴ عدد چماق و مقادیری موادمخدر کشف کردند.

سرهنگ چراغ با اشاره به معرفی متهمان به دادسرا، تاکید کرد: امنیت شهروندان خط قرمز پلیس بوده و با افرادی که قصد بر هم زدن نظم و امنیت شهروندان را داشته باشند، با جدیت کامل برخورد می‌کنیم.

 

مهر

 
 
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها
موشک‌های ایرانی در آسمان بیت‌المقدس اشغالی | ویدئو