آخرین اخبار
۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۶
آغاز ثبت نام وام ودیعه مسکن دانشجویی | دانشجویان شاغل و غیر شاغل و نوبت دوم دانشگاه‌های دولتی نیز مشمول دریافت وام ودیعه مسکن شدند
بازدید:۴۸
صد آنلاین | با شروع سال تحصیلی جدید ثبت نام وام ودیعه مسکن دانشجویی در صندوق رفاه دانشجویان کلید خورد.
کد خبر : ۱۱۶۲۶۰

به گزارش صد آنلاین، مسعود گنجی، رئیس صندوق رفاه دانشجویان ضمن تبریک سال تحصیلی جدید دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و نیز تاکید بر نکوداشت یاد و خاطره دلاورمردان هشت سال دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: ثبت نام وام ودیعه مسکن دانشجویی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی با شروع سال تحصیلی جدید از اول مهرماه سال جاری آغاز گردیده است و این مهم تا اول آذرماه ادامه خواهد داشت.

 

 

 گنجی افزود: از ابتدای ماه مهر تا امروز حدود ۷۰ نفر دانشجو درخواست ثبت نام برای وام ودیعه مسکن در سامانه صندوق رفاه دانشجویان داشته اند.

 


 رئیس صندوق رفاه دانشجویان تصریح کرد: در راستای اهمیت طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، امسال وام ودیعه مسکن دانشجویی در تهران ۲۰۰ میلیون‌تومان شده است، همچنین این وام در شهر‌های با جمعیت ۵۰۰ هزار نفر و کمتر به ۱۰۰ میلیون تومان و در شهر‌های با جمعیت بالای ۵۰۰ هزار نفر به ۱۵۰ میلیون تومان رسیده است.

 

 گنجی در پایان با اعلام خبری خوب، گفت: امسال هم دانشجویان شاغل و هم دانشجویان غیرشاغلِ دانشگاه‌های دولتی و هم دانشجویان نوبت دوم این دانشگاه‌ها مشمول دریافت وام ودیعه مسکن دانشجویی خواهند بود./خبرگزاری دانشجو

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها
موشک‌های ایرانی در آسمان بیت‌المقدس اشغالی | ویدئو