۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۵
پلیس شهرری اراذل و اوباش را زمین‌گیر کرد
بازدید:۲۴۰
صد آنلاین | فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری ۵ شرور سابقه‌دار و عاملان تخریب خودروی شهروندان، که اقدام به درگیری و تخریب اموال عمومی کرده بودند، خبر داد.
کد خبر : ۱۱۶۲۱۲

 

به گزارش صد آنلاین، سرهنگ محمدقاسم طرهانی، فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در تاریخ یکم مهر ماه ساعت یک بامداد مبنی بر وقوع یک مورد قمه کشی و ایجاد مزاحمت برای شهروندان و تخریب اموال شهروندان واقع در خیابان شهادت محله دولت آباد مأموران انتظامی بلافاصله به محل مراجعه و مشاهده کردندکه پنج تن از اوباش در حال تخریب شیشه‌های خودرو شهروندان و عربده کشی می‌باشند که با اقتدار در یک اقدام ضربتی سه شرور را در صحنه دستگیر کردند.

وی افزود: ۲ تن از اوباش که جزو عاملان اصلی بودند با سوء استفاده از تاریکی هوا از صحنه متواری شدند که اقدامات اطلاعاتی و تخصصی برای دستگیری متهمان متواری آغاز شد و در هشتم مهرماه امسال مخفیگاهشان شناسایی و پس از انجام هماهنگی قضائی به محل اعزام و در یک عملیات غافلگیرانه هر ۲ متهم را دستگیر کرده و ۲ قبضه سلاح سرد از مخفیگاهشان کشف و به پلیس منتقل شد.

این مقام انتظامی اظهار داشت: متهمان دستگیر شده پس از انجام تحقیقات تکمیلی به جرم خود اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی اعزام شده و با دستور قضائی ۲ متهم اصلی برای بازسازی صحنه به محل جرم اعزام شدند. ضمن بازسازی صحنه متهمان در مقابل شهروندان اظهار ندامت و پشیمانی کرده که شهروندان نیز با مراجعه به پلیس از اقدام به موقع و برخورد قاطعانه تقدیر و تشکر کردند.

سرهنگ طرهانی با تاکید بر اینکه امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است، گفت: پلیس اجازه خودنمایی به هنجارشکنان نخواهد داد و با برخورد قانونی و مقتدرانه در جهت حفظ نظم و امنیت با تمام توان و تجهیزات در اختیار اقدام خواهند کرد.

 

مهر

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها