۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۰
کلاهبرداری 30 میلیاردی با رسید جعلی
بازدید:۱۷۹
صد آنلاین | سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: کلاهبردار حرفه‌ای که با ارائه رسیدهای جعلی 30 میلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده بود، دستگیر شد.
کد خبر : ۱۱۶۱۹۱

به گزارش صد آنلاین، سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: کلاهبردار حرفه‌ای که با ارائه رسیدهای جعلی 30 میلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده بود، دستگیر شد.

به گزارش سایت جنایی، سرهنگ کیانوش نظری گفت: در پی شکایات شهروندی مبنی بر کلاهبرداری با رسید جعلی، عوامل کلانتری 161 ابوذر دست به کار شدند.

 

وی بیان کرد: ماموران در تحقیقات خود متوجه شدند که متهم با شناسایی افرادی که قصد فروش خودرو دارند در ساعات پایانی وقت اداری قرار می‌گذارد و با ارائه رسید های جعلی به شهروندانی بدون پرداخت ریالی از مبلغ قرارداد تنظیمی، خودروی آنها را خریداری می‌کند و بدین ترتیب مرتکب کلاهبرداری می‌شود.

این مقام انتظامی اعلام کرد: با مراجعه ماموران به محل انعقاد قرارداد و تحقیقات در محدوده جغرافیای جرم، موفق شدند متهم را شناسایی و در رصدهای اطلاعاتی توانستند متهم را حین انجام معامله با شهروندی دستگیر کنند.

این مقام انتظامی افزود: تاکنون 20 نفر از شکات این پرونده شناسایی شده‌اند. متهم برای تحقیقات بیشتر و کشف جرائم احتمالی ، تحویل پلیس آگاهی شد.

سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری اضافه کرد: کارشناسان ارزش ریالی خودروهای  مالباختگان را بالغ بر 30 میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

مهر
 
 
لینک کپی شد
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها