۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۷
جنایت به خاطر چشم در چشم شدن در پارک قیطریه
بازدید:۵۱۵
صد آنلاین | متهمانی که در پارک قیطریه مرتکب جنایت شده بودند، دستگیر شدند.
کد خبر : ۱۱۶۱۶۹

به گزارش صد آنلاین،  متهمانی که در پارک قیطریه مرتکب جنایت شده بودند، دستگیر شدند.

 

 

 

چندی پیش، گزارش یک درگیری مرگبار در حوالی پارک قیطریه به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اعلام شد. با دریافت این خبر، تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ به محل حادثه اعزام شده و تحقیقات اولیه را آغاز کردند. تیم جنایی در محل با جسد مرد جوانی روبه‌رو شد که بر اثر ضربات چاقو به قتل رسیده بود. بررسی‌های اولیه نشان داد که مقتول در یک درگیری خیابانی با چند پیک‌موتوری که در رستوران‌های اطراف کار می‌کردند، به قتل رسیده است.

 

 

 

تحقیقات اولیه حاکی از آن بود که این جوان در پارک قیطریه حضور داشت و به‌دلیل چشم در چشم شدن و فحاشی با چند پیک‌موتوری درگیر شده و در جریان این نزاع جان خود را از دست داده است. عاملان جنایت قبل از رسیدن پلیس از محل متواری شده بودند. کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ، در نخستین گام با اقدامات فنی و اطلاعاتی، هویت متهمان را شناسایی کردند و دریافتند که آنها قصد دارند به‌صورت قاچاق از کشور خارج شوند. در مرحله بعد، تیم جنایی با بهره‌گیری از شیوه‌های علمی و نوین کشف جرم، مخفیگاه دو نفر از متهمان را در سبزوار شناسایی کرد. همین سرنخ کافی بود تا این افراد در آستانه دستگیری قرار گیرند.

 

 

 

کارآگاهان پس از دریافت این اطلاعات، فوراً به مخفیگاه مورد نظر در سبزوار رفتند و پس از تعقیب و مراقبت‌های نامحسوس، متهمان را طی یک عملیات ضربتی دستگیر کردند. متهمان پس از انتقال به اداره دهم پلیس آگاهی به‌سرعت به جرم قتل مرد جوان در شمال تهران اعتراف کردند. پس از این اعترافات، کارآگاهان ماموریت یافتند تا با اقدامات اطلاعاتی، هویت دیگر متهمان را شناسایی کرده و آنها را در کوتاه‌ترین زمان ممکن دستگیر کنند. با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی، متهمان برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند و تحقیقات همچنان ادامه دارد. 

 

مهر

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها