۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۳
باند حرفه‌ای سرقت در دامغان متلاشی شد / 91 فقره سرقت کشف شد
بازدید:۲۳
صد آنلاین | سارق حرفه ای با 31 فقره انواع سرقت در دام پلیس افتاد.
کد خبر : ۱۱۶۱۱۶

به گزارش صد آنلاین، سردار جلیل موقوفه ئی فرمانده انتظامی استان سمنان در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره انواع سرقت در شهرستان دامغان دستورات لازم برای پیگیری سریع تا حصول نتیجه صادر و ماموران انتظامی شهرستان در قالب چند اکیپ تحقیقات خود را شروع کردند.

وی با اشاره به گشت زنی های بی وقفه و شبانه روزی ماموران و اشرافیت اطلاعاتی آنان افزود: سرانجام با شناسایی و دستگیری فردی که در قالب خرید ضایعات تعداد زیادی اموال مسروقه خریداری کرده بود، تحقیقات از وی آغاز شد .

سردار موقوفه ئی از اعتراف متهم به خرید مقادیر زیادی اموال مسروقه از تعدادی سارق خبر داد و اضافه کرد با سرعت عمل پلیس یکی از سارقان اصلی و حرفه ای در کمترین زمان ممکن شناسایی و دستگیر شد.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اعتراف منهم در تحقیقات فنی ماموران به ۹۱ فقره انواع سرقت از جمله سرقت سیم و کابل برق اماکن خصوصی و دولتی و ... خاطرنشان کرد:  تحقیقات برای شناسایی و دستگیری سایر سارقان محلی شده توسط مالخر همچنان ادامه دارد.

فرمانده انتظامی استان تاکید کرد برخورد قاطع هوشیارانه و همه جانبه پلیس با مالخران استمرار خواهد داشت و شهروندان می توانند در صورت اطلاع از هرگونه اقدام محرمانه مراتب را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

 

مهر

اشتراک گذاری:
برچسب ها :
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها