آخرین اخبار
۰۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۰
دستگیری قاتل فراری در عجب‌شیر/ کشف کلاشینکف از قاتل
بازدید:۳۶۸
صد آنلاین | فرمانده انتظامی عجب‌شیر از شناسایی و دستگیری قاتل فراری و کشف یک قبضه اسلحه جنگی کلاشینکف از این قاتل خبر داد.
کد خبر : ۱۱۵۹۷۲

به گزارش صد آنلاین، سرهنگ «سهراب شفقی» روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: به دنبال وقوع یک فقره قتل به علت اختلاف خانوادگی در مناطق روستائی شهرستان طی مرداد سال جاری، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.

وی اضافه کرد: بلافاصله گروه ویژه‌ای برای بررسی میدانی ابعاد موضوع تشکیل شد و کارآگاهان مجرب با اقدامات فنی و علمی و پس از ۲ ماه تلاش، قاتل متواری را شناسایی، و متهم را طی عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهم یک قبضه سلاح جنگی کلاشینکف استفاده شده در ارتکاب جرم به همراه ۱۳ تیر فشنگ جنگی کشف شد، افزود: متهم در بازجویی‌ها به ارتکاب قتل اعتراف، و انگیزه خود را اختلاف خانوادگی عنوان کرد.

فرمانده انتظامی عجب‌شیر این را هم بیان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

سرهنگ شفقی خاطر نشان کرد: پلیس با تمام توان و با اشراف اطلاعاتی اجازه نخواهند داد مجرمان با ارتکاب جرم، آرامش و آسایش مردم را مختل کنند.

مهر

اشتراک گذاری:
برچسب ها :
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها