آخرین اخبار
۰۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۵
تیراندازی وحشتناک درپارک خارستان بهبهان/ مرد شرور دستگیر شد
بازدید:۴۸
صد آنلاین | فرمانده انتظامی بهبهان از دستگیری محکوم متواری وعامل تیراندازی درپارک خارستان این شهرستان و عامل مجروح شدن چهارنفر در قالب طرح امنیت محله محور و دستگیری مخلین امنیت خبر داد.
کد خبر : ۱۱۵۹۶۹

به گزارش صد آنلاین، فرمانده انتظامی بهبهان از دستگیری محکوم متواری وعامل تیراندازی درپارک خارستان این شهرستان و عامل مجروح شدن چهارنفر در قالب طرح امنیت محله محور و دستگیری مخلین امنیت خبر داد.

 

 

 

سرهنگ منصور سیلاوی دوشنبه در این خصوص بیان کرد: محکوم متواری که جرایم متعددی از جمله تیراندازی به ماموران انتظامی، ایجاد مزاحمت و شرارت، نزاع و درگیری و مصدوم نمودن چهارنفرباسلاح شکاری درپارک خارستان شناسایی و بازداشت شد.

 

 

 

وی افزود:پس از هماهنگی با مقام قضائی و با انجام تحقیقات میدانی مخفیگاه متهم شناسایی و در عملیات‌های جداگانه‌ای دستگیر شد. سیلاوی ادامه داد: با ورود قاطع دادستان دادسرای عمومی وانقلاب شهرستان بهبهان وی بازداشت وبه زندان تحویل داده شد. فرمانده انتظامی بهبهان بیان کرد: پلیس قاطعانه برای حفظ آسایش و آرامش شهروندان، با تمام توان با مخلان نظم و امنیت عمومی برخورد خواهد کرد و هرگز اجازه نخواهد داد هنجارشکنان امنیت و آسایش عمومی را به مخاطره بیندازند. فرمانده انتظامی ماهشهر نیز از انهدام باند سه نفره سارقان مسلح سیم برق، موتورسیکلت و محتویات داخل خودرو با ۵۳ فقره سرقت، طی یک عملیات ویژه پلیسی در این شهرستان خبر داد. 

 

مهر

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها