آخرین اخبار
۰۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۵
ماشین گلزنی پاختاکور علیه پرسپولیس
بازدید:۳۹۰
صد آنلاین | پرسپولیس برای پیروزی مقابل پاختاکور باید ماشین گلزنی این تیم را متوقف کند.
کد خبر : ۱۱۵۹۶۴

به گزارش صد آنلاین،  پاختاکور بی تردید بزرگ ترین و پرافتخارترین تیم باشگاهی فوتبال ازبکستان است. این تیم ۱۶ دوره در لیگ ازبکستان قهرمان شده و برهمین اساس نمی تواند حریف آسانی برای پرسپولیس باشد. اما واقعیت این است پاختاکور به عنوان قهرمان پنج دوره اخیر لیگ ازبکستان، نقل و انتقالات عجیبی را پشت سر گذاشته و تغییرات زیادی در ترکیب خود به وجود آورد و این فصل نتوانست خودش را به عنوان یک تیم مدعی معرفی کند. شاید به همین دلیل است که کارشناسان شانس کمی برای این تیم در بازی امشب در تقابل با پرسپولیس برای این تیم قائل هستند.


در این میان نباید فراموش کرد پاختاکور که در میان هوادارانش به لقب شیرها معروف است، اگرچه تغییرات زیادی داشته اما همچنان از بازیکنان زهرداری در ترکیبش سود می برد که معروف ترین آن ها دراگان چران است. غول ۱۹۰ سانتی‌متری و ۳۶ ساله پاختاکور که از سال ۲۰۱۸ برای این تیم توپ می زند. او طی ۶ سال حضورش در پاختاکور گلهای زیادی برای این تیم زده و در پنج دوره اخیر لیگ ازبکستان نیز عنوان آقای گلی را به‌دست آورده که آماری بی سابقه است.
از این رو با وجود تمام نقاط ضعفی که در ترکیب ابتدایی، نوع آرایش و مشکلات فنی این تیم وجود دارد، گاریدو و شاگردانش باید تحت هر شرایطی مراقب این مهاجم صربستانی باشند که یک لحظه غفلت از او می تواند نتیجه بازی را تغییر دهد.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها