آخرین اخبار
۰۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۲
بازدید:۸۶
بازیکن تیم فوتبال سپاهان گفت: در بازی با تیم استقلال تاجیکستان می‌خواهیم یک برد خوب تقدیم هواداران کنیم.
کد خبر : ۱۱۵۹۳۵

ابوبکر کامارا بازیکن تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری قبل از بازی با تیم استقلال تاجیکستان در هفته دوم لیگ سطح دوم قهرمانان آسیا  اظهار کرد: از هر لحاظی آماده هستیم و دنبال نتیجه‌ایم. تمرکزمان بر هدف است تا برد خوبی را به هوادارانمان هدیه کنیم.

او افزود: فوتبال است دیگر! اینجا آمدم تا از تجاربم برای تیم استفاده کنم. اصفهان و جو تیم و هواداران را بسیار دوست دارم. افتخار می‌کنم به آنها و آنها نیز به ما افتخار می‌کنند. تنها چیزی که می‌خواهیم حمایت است و بدانند که تمام تلاشمان را خواهیم کرد.

 بازیکن  سپاهان تصریح  کرد: بله آماده‌ایم، کاملا و منتظر بازی فردا هستم. ما از نظر فیزیکی و تاکتیکی آماده هستیم؛ تمرکزمان روی هدف‌مان است تا یک برد خوب را تقدیم هواداران کنیم؛ درباره خودم نکته‌ای ندارم، اما همه ما برای بازی فردا آماده هستیم.

کامارا پیرامون نتایج سپاهان تصریح کرد: بالاخره فوتبال است و روزی باخت و روزی برد دارد، اما تلاشمان را می‌کنیم در این زمینه به بهترین نتیجه برسیم.

تیم‌های فوتبال سپاهان ایران و استقلال تاجیکستان فردا (سه شنبه) در چارچوب هفته دوم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا (سطح دوم) از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه فولادشهر به مصاف هم می‌روند.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها