آخرین اخبار
۰۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۹
قتل استاد دانشگاه به دست همسرش و مرد جوان
بازدید:۱۳۴
صد آنلاین | تحقیقات در پرونده قتل استاد دانشگاه، تکمیل و به صدور کیفرخواست منجر شد تا عاملان این جنایت در دادگاه کیفری محاکمه شوند. شروع این پرونده به بیست‌وهفتم آذر1401 برمی‌گردد.
کد خبر : ۱۱۵۹۱۲

به گزارش صد آنلاین،تحقیقات در پرونده قتل استاد دانشگاه، تکمیل و به صدور کیفرخواست منجر شد تا عاملان این جنایت در دادگاه کیفری محاکمه شوند. شروع این پرونده به بیست‌وهفتم آذر1401 برمی‌گردد.

 

 

 

آن روز گزارش ناپدید شدن مردی که استاد دانشگاه بود، به پلیس تهران اعلام شد. تحقیقات ادامه داشت تا اینکه یکی از دوستان همسر استاد دانشگاه به اداره پلیس رفت و راز مفقود شدن استاد دانشگاه را فاش کرد. او می‌گفت که در کافه‌ای با مینا، نامزد استاد دانشگاه آشنا شده و مدتی بعد فهمیده که او با شوهرش اختلاف داشته است. از سوی دیگر مینا برای او تعریف کرده که با پسری به نام کامران در ارتباط است که یک شب از زبان آنها شنیده که استاد دانشگاه را به قتل رسانده‌اند. با اطلاعاتی که این زن در اختیار مأموران قرار داد، همسر مرد ناپدید شده و کامران، پسری که با او ارتباط داشت، دستگیر شدند. آنها دومرتبه قصد خروج از کشور و فرار به ترکیه را داشتند که بار اول، قاچاقچی انسان، ‌کلاهبردار از آب در آمد و به آنها رو دست زد و بار دوم هم وقوع زلزله در ترکیه موجب شد آنها در تصمیم خود برای فرار از کشور منصرف شوند. این دو نفر در بازجویی‌ها به جنایت اعتراف کردند که پس از پایان یافتن تحقیقات در این پرونده، بازپرس جنایی برای کامران به اتهام مباشرت در قتل عمدی و برای همسر استاد دانشگاه به اتهام معاونت در قتل عمدی کیفرخواست صادر کرد تا آنها به‌زودی در دادگاه کیفری محاکمه شوند. 

 

مهر

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها