آخرین اخبار
۰۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۶
هر روشی که خدمت رسانی به بازنشستگان را بیشتر کند و به آرامش خاطر آنان منجر شود، جای تقدیر و تشکر دارد

تقدیر نماینده مجلس شورای اسلامی از صندوق فولاد برای راه اندازی دفتر امور بازنشستگی شهرکرد

تقدیر نماینده مجلس شورای اسلامی از صندوق فولاد برای راه اندازی دفتر امور بازنشستگی شهرکرد
بازدید:۱۴۰
صد آنلاین | نماینده شهرکرد در مجلس شورای اسلامی از اقدام صندوق فولاد برای راه اندازی دفتر امور بازنشستگی شهرکرد تقدیر کرد.
کد خبر : ۱۱۵۸۶۸

نماینده شهرکرد در مجلس شورای اسلامی از اقدام صندوق فولاد برای راه اندازی دفتر امور بازنشستگی شهرکرد تقدیر کرد.


به گزارش صد آنلاین ، احمد راستینه با اشاره به اینکه با وجود آنکه شهرکرد بیش از ۴۰۰۰ بازنشسته صندوق بازنشستگی فولاد دارد، اما صندوق در این شهر دفتر نداشت گفت: بازنشستگان صندوق فولاد ناچار بودند فاصله شهرکرد تا اصفهان را برای گرفتن خدمات از کانون بازنشستگان فولاد در اصفهان طی کنند.
راستینه از راه اندازی دفتر صندوق بازنشستگی فولاد در شهرکرد استقبال کرد و گفت: خوشبختانه با راه‌اندازی دفتر صندوق بازنشستگان فولاد در شهرکرد، شاهد رضایت قابل توجه بازنشستگان فولاد هستیم.


وی با تاکید بر اینکه راه‌اندازی دفتر امور بازنشستگی صندوق هزینه بر است گفت: صندوق بازنشستگی فولاد با قبول هزینه‌های ناشی از راه‌اندازی دفتر جدید، خدمت رسانی به بازنشستگان فولاد را در دستور کار قرار داده تا از یک سو هزینه‌های رفت و آمد برای بازنشستگان به حداقل ممکن کاهش یابد و از سوی دیگر بازنشستگان در مسیر رفت و آمد از شهرکرد به اصفهان، با انواع خطرها و تهدیدها روبرو نشوند، به ویژه آهنگ کهولت سن بسیاری از بازنشستگان باعث شده تا رفت و آمد برای آنان بسیار سخت باشد.


نماینده شهر کرد در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه تکریم بازنشستگان باید مورد تاکید و توجه همگان قرار گیرد گفت: هر روشی که خدمت رسانی به بازنشستگان را بیشتر کند و به آرامش خاطر آنان منجر شود، جای تقدیر و تشکر دارد و باید ملاکی برای دیگر دستگاهها قرار گیرد.

مهدی حسینی مغویان
نویسنده:
مهدی حسینی مغویان
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها