آخرین اخبار
۰۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۳
قتل وحشتناک بامدادی در خیابان پیروزی تهران
بازدید:۶۲۶
صد آنلاین | در یک حادثه دلخراش که بامداد امروز در خیابان پیروزی رخ داد، یک جوان 25 ساله افغانی در پی درگیری با یک هموطن ایرانی به قتل رسید. این حادثه که در ساعت 1:30 بامداد در یک فروشگاه رخ داد،
کد خبر : ۱۱۵۸۲۹

به گزارش صد آنلاین، ساعت 1:30 دقیقه بامداد 10 مهرماه در یک حادثه دلخراش، درگیری دو جوان روبروی یک فروشگاه واقع در خیابان پیروزی، خیابان پرواز درگیر شده و به قتل اجامید، بر اساس این گزارش ماموران کلانتری به همراه بازپرس جنایی در محل جنایت حاضر شدند.

بر اساس گزارش‌های رسیده، مقتول یک جوان 25 ساله افغانستانی بوده که در پی درگیری با یک جوان 26 ساله ایرانی، با ضربات چاقو به قتل رسیده است. قاتل پس از ارتکاب این جنایت از محل حادثه متواری شده است.

با اعلام این خبر، بازپرس موسی رضازاده از شعبه یازدهم دادسرای امور جنایی به همراه تیم تشخیص هویت و پزشکی قانونی به محل وقوع جرم اعزام شدند. تحقیقات اولیه حاکی از آن است که انگیزه این قتل، اختلافات شخصی و خصومت قبلی بین دو طرف بوده است. شاهدان عینی نیز این موضوع را تایید کرده و گفته‌اند که قاتل به دلیل اختلاف با مقتول، در مقابل فروشگاه با وی درگیر شده و سپس با چاقو به او حمله کرده است.

در پی این حادثه، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ تحقیقات گسترده‌ای را برای دستگیری قاتل آغاز کردند. با تلاش‌ ماموران در کمتر از 4 ساعت پس از وقوع جنایت، قاتل شناسایی و دستگیر شد، وی در حال حاضر برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی قرار دارد.

جسد مقتول نیز به دستور بازپرس موسی رضازاده از شعبه یازدهم دادسرای امور جنایی، برای انجام بررسی‌های بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد.

تحقیقات در خصوص این پرونده همچنان ادامه دارد.

مهر

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها