۰۹ مهر ۱۴۰۳ - ۰۶:۱۰
ماشین ترور اسرائیل همچنان مشغول خونریزی!
بازدید:۲۷۶
صد آنلاین | با ادامه خونریزی ماشین ترور اسرائیل در لبنان، سازمان حزب الله لبنان در دو بیانیه مجزا، شهادت حداقل ۲ نفر از فرماندهان ارشد خود در راه آزادی قدس را تائید کرد.
کد خبر : ۱۱۵۷۶۹

به گزارش صد آنلاین، با ادامه خونریزی ماشین ترور اسرائیل در لبنان، سازمان حزب الله لبنان در دو بیانیه مجزا، شهادت حداقل ۲ نفر از فرماندهان ارشد خود در راه آزادی قدس را تائید کرد.

شهادت علی کرکی: سازمان حزب الله لبنان در بیانیه ای ترور علی کرکی (ملقب به ابوالفضل) فرمانده ارشد در حمله عصر جمعه اسرائیل به ضاحیه بیروت تائید کرد. براساس گزارش‌ها، حاج ابوالفضل از زمان تهاجم رژیم صهیونیستی در سال ۱۹۸۲ رهبری مجاهدین مقاومت اسلامی در جنوب را بر عهده گرفت و رهبری و شرکت در تمامی رویارویی های قهرمانانه با دشمن صهیونیستی را برعهده داشت و به نقش تاریخی خود در آزادسازی سال ۲۰۰۰ و ۲۰۰۶ عمل کرد. او از هشتم اکتبر ۲۰۲۳ تا زمان شهادت خجسته، مسئولیت رهبری و فرماندهی جبهه جنوب را با تمامی محورها و یگان‌های آن بر عهده داشت. حاج علی کرکی در ۲ مهر ماه نیز مورد حمله تروریستی ناموفق اسرائیل قرار گرفته بود.

 

شهادت نبیل فاروق: در ارتباط با شهادت نبیل قاووق نیز حزب الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد که شیخ نبیل قاووق در اثر حمله ناجوانمردانه‌ از سوی صهیونیست‌ها در منطقه شیاح به درجه والای شهادت الهی نائل آمد. در ادامه این بیانیه آمده بود که شیخ شهید مسئولیت‌های بسیاری را در واحدهای مختلف حزب‌الله بر عهده داشت و به امانتی که به او سپرده شده بود، به‌درستی وفادار ماند. او عالمی رسالتی و مجاهدی بزرگ بود که همیشه در میدان‌های جهاد حضور داشت و در خطوط مقدم در کنار مجاهدین به سر می‌برد و تمام عمر شریف خود را در راه جهاد، ایثار و فداکاری سپری کرد. منابع لبنانی درباره شهید فاروق گفته‌اند که او از اعضای رده بالای حزب‌الله لبنان و مسئول منطقه جنوب این جنبش بود که در جبهه‌های جنگ علیه رژیم صهیونیستی نیز حضور بسیار پررنگی داشت.

تکذیب برخی ادعاها: از سوی دیگر عصر یکشنبه، روابط عمومی حزب‌الله در بیانیه‌ای اعلام کرد که ادعاهای رژیم صهیونیستی مبنی بر ترور برادر مجاهد، حاج ابوعلی رضا بی‌پایه و اساس بوده و او در سلامت است.

 

ایرنا

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها