آخرین اخبار
۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۰
3 کشته در تصادف پژو206 با موتورسیکلت
بازدید:۳۳
صد آنلاین | فرمانده انتظامی شهرستان درگز از برخورد یک دستگاه خودرو سواری پژو206 با یک دستگاه موتورسیکلت با 3 فوتی در این شهرستان خبر داد.
کد خبر : ۱۱۵۷۳۰

به گزارش صد آنلاین،  فرمانده انتظامی شهرستان درگز از برخورد یک دستگاه خودرو سواری پژو206 با یک دستگاه موتورسیکلت با 3 فوتی در این شهرستان خبر داد.

 

 

 

 

سرهنگ محمد عباس زاده گفت: در پی اعلام یک مورد حادثه رانندگی در ورودی شهر درگز به مرکز فوریت های پلیسی 110، بلافاصله گشت تصادفات به همراه نیروهای امدادی به محل اعزام شد.  وی افزود: با حضور مأموران در محل و در بررسی های اولیه مشخص شد یک دستگاه خودرو سواری پژو206 در ورودی شهر درگز با یک دستگاه موتورسیکلت به دلایل نامعلومی برخورد و در این حادثه یک نفر به علت شدت جراحات وارده در دم فوت و 2 تن دیگر بعد از انتقال به بیمارستان فوت می کنند. سرهنگ عباس زاده تصریح کرد: علت دقیق این حادثه توسط کارشناسان پلیس راه در دست بررسی می باشد. فرمانده انتظامی شهرستان درگز با ابراز تأسف از این حادثه ناگوار ضمن تأکید بر رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از کلیه رانندگان خواست؛ با سرعت مجاز و مطمئنه رانندگی کنند تا از بروز چنین حوادث جلوگیری شود. 

 

مهر

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها