آخرین اخبار
۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۰
هشدار پیشکسوت استقلال به نکونام : بگو مشکلت چیست؟
بازدید:۶۱۷
صد آنلاین | منصور رشیدی دروازه بان اسبق استقلال می گوید جواد نکوام ۲ سال است با مدیران باشگاه مشکل دارد اما کسی نمی داند اصل موضوع چیست.
کد خبر : ۱۱۵۶۱۶

به گزارش صد آنلاین، منصور رشیدی درباره وضعیت استقلال پس از شکست در دربی به خبرورزشی گفت: نکونام ۲ سال است با مدیریت مشکل دارند. مدیرعامل و سرمربی از ارکان اصلی آرامش تیم هستند اما در این مدت فضای تیم را پراز حاشیه کرده اند. در طول ۲ سال اخیر آنها مرتب پرخاش کردند و هیچکس نمی فهمد مشکل اصلی کجاست. استقلال از فصل قبل ضعف دارد. حتی پارسال هم خط دفاع شرایط خوبی نداشت و نفرارت این تیم بارها مرتکب اشتباه شدند. فصول گذشته در خط حمله استقلال بازیکنانی مثل  قائدی محبی، دیاباته و ... بودند، آنها وزنه سنگینی بودند ولی آنها رفتند و بازیکنی جایگیزین آنها نشد. خط حمله استقلال واقعا در بازی هایش کم اثر است.


دروزاه بان اسبق استقلال ادامه داد: فصل قبل حسینی نبود استقلال حتی رتبه دوم را هم کسب نمی کرد. سال قبل خیلی آماده بود و تا هفته هفتم یک تنه توانست مشکلات دفاعی تیم را پوشش بدهد.

رشیدی در مورد شایعه نیمکت نشین حسینی در بازی با السد هم گفت: چرا باید حسینی نیمکت نشین شود؟ من نمی دانم از نظر بدنی مشکل دارد یا روحی روانی؟ مربی دروازه بان ها باید اطلاع داشته است. حسینی از نظر تجربه کامل است و سن و سال مناسبی هم دارد و خیلی بالا نیست. اگر مشکل روحی دارد این وظیفه مربی دروازه بان های تیم است که آن را پوشش بدهد.

وی در پایان در مورد اینکه آیا برکناری نکونام به صلاح استقلال است یا نه هم گفت: هر تیمی بعد از هفته ششم جا می افتد و باید کارهای بدنسازی که انجام داده خودش را نشان بدهد. مربی ایرانی که همین شکل است و خارجی هم بیاورند چند هفته طول می کشد با شرایط تیم آشنا شود. زود است برای اینکه بخواهند تغییرات ایجاد کنند. نکونام قطعا نقاط ضعفی دارد اما فکر می کنم باید به تیم زمان بیشتری دارد. واقعا نمی دانم در مورد شرایط این روزهای استقلال چه بگویم.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها