آخرین اخبار
۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۶
بازدید:۳۵
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از فدراسیون فوتبال خواست تا هرچه سریعتر رأی پرونده بیرانوند صادر شود.
کد خبر : ۱۱۵۴۴۳

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اظهار کرد:  نگرانی هواداران باشگاه پرسپولیس را کاملاً درک می‌کنم. اینکه رای پرونده شکایت از یک بازیکن این همه به درازا بکشد و حواشی زیادی را با خود به همراه داشته باشد بی تردید در فوتبال ما بی سابقه یا کم سابقه است و به همین دلیل ناراحتی و نگرانی هواداران پرسپولیس بابت به درازا کشیدن این پرونده را درک می‌کنم. به‌ویژه این که هر روز شایعاتی برای به حاشیه رفتن این پرونده به گوش می‌رسد.

او ادامه داد: اما با وجود تمام این مسائل به عنوان عضو کوچکی از خانواده بزرگ باشگاه پرسپولیس، از هواداران متعصب و همیشه همراه آن درخواست می‌کنم تا همچنان صبوری پیشه کرده و خویشتنداری خود را حفظ کنند تا رای بدون هیچ حرف و حدیثی از سوی فدراسیون فوتبال و کمیته تعیین وضعیت اعلام شود.

درویش گفت: فراموش نکنیم که تیم بزرگ پرسپولیس روز دوشنبه دیدار بسیار حساسی را در چهارچوب رقابت‌های لیگ الیت آسیا در پیش دارد و باشگاه تمام تلاش خود را به کار گرفته تا مجموعه کادر فنی و بازیکنان با تمرکز کامل پا به این میدان حساس گذاشته و به امید خدا روند خوب و موفقیت آمیز خود را دنبال کنند. به همین دلیل از هواداران متعصب باشگاه پرسپولیس این درخواست را دارم تا با خویشتنداری، به حمایت از تیم محبوب خود بپردازند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: کاملاً شفاف و روشن است که تمام اسناد و مدارک مورد نیاز به شکل رسمی از سوی باشگاه در اختیار کمیته‌های تصمیم گیرنده فدراسیون فوتبال و به ویژه کمیته تعیین وضعیت قرار گرفته و همانطور که بار‌ها عنوان شد باشگاه پرسپولیس هیچ کوتاهی و کم کاری در قبال بازیکن مورد نظر انجام نداده است، به همین دلیل مطمئن هستیم که با بررسی کامل و موشکافانه پرونده شکایت باشگاه پرسپولیس، رأیی کاملاً شفاف و عادلانه اعلام خواهد شد و به شخصه امیدوارم با توجه به طولانی شدن صدور حکم، هرچه سریعتر و و طی چند روز آینده حکم نهایی صادر و اعلام شود.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها