آخرین اخبار
۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۰
پایان کلاهبرداری مرد هزار چهره در سمنان
بازدید:۱۷۲
صد آنلاین | فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری فردی که با معرفی خود به عنوان پزشک و مامور انتظامی از شهروندان بیش از ۱۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود در شاهرود خبر داد.
کد خبر : ۱۱۵۴۲۸

به گزارش صد آنلاین،  فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری فردی که با معرفی خود به عنوان پزشک و مامور انتظامی از شهروندان بیش از ۱۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود در شاهرود خبر داد.

 

 

 

صبح شنبه هفتم مهر ماه سردار جلیل موقوفه ئی  در تشریح این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی با ترفند و اغفال تعدادی از شهروندان ، خود را پزشک معالج و متخصص معرفی کرده بود  و در بعضی نقاط با البسه پلیس در انظار عمومی ظاهر شده بود رسیدگی به موضوع در دستور ماموران انتظامی کلانتری 12بسیج شاهرود ، قرار گرفت. وی ادامه داد: با انجام تحقیقات گسترده پلیسی و اشراف اطلاعاتی، در نهایت  با سرنخ هایی از شکات، متهم شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به مقر پلیس منتقل شد. فرمانده  انتظامی استان تصریح کرد: متهم 23ساله غیر بومی 8میلیارد ریال طلا به همراه 500دلار و 2میلیارد ریال وجه نقد به همراه کلاهبرداری از یک نمایشگاه اتومبیل را در کارنامه خود ثبت کرده است که در تحقیقات به عمل آمده به جرم ارتکابی اعتراف و سپس پرونده برای رسیدگی تحویل مرجع قضائی شد. سردار موقوفه ئی در پایان از شهروندان درخواست کرد در مواجه با اینگونه اشخاص فرصت طلب و درخواست های غیرقانونی و مشکوک آن ها، در آن واحد موضوع را با مرکز فوریت های پلیس 110 در میان بگذارند. 

 

مهر

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها