۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۶
خرید مجتمع رفاهی در قزوین با جعل ماهرانه سند
بازدید:۳۵۶
صد آنلاین | فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری فردی که خود را از مشاوران عالی وزارت صمت معرفی و با جعل عنوان و همدستی ۲ نفر دیگر ملکی به ارزش ۲ هزار و ۳۵۰ میلیارد ریال را با ترفندی متقلبانه خریداری کرده و به قیمتی بالاتر فروخته بود، خبر داد.
کد خبر : ۱۱۵۴۲۶

به گزارش صد آنلاین، فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری فردی که خود را از مشاوران عالی وزارت صمت معرفی و با جعل عنوان و همدستی ۲ نفر دیگر ملکی به ارزش ۲ هزار و ۳۵۰ میلیارد ریال را با ترفندی متقلبانه خریداری کرده و به قیمتی بالاتر فروخته بود، خبر داد.

 

 

 

بنا بر اعلام روابط عمومی نیروی انتظامی استان قزوین، سردار علی ابراهیمی اظهار کرد: شکوائیه‌ای از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان قزوین به پلیس آگاهی وصول شد، مبنی بر اینکه شخصی خود را از مشاوران وزارت صمت معرفی کرده و مبلغ قابل توجهی را از مالباختگان کلاهبرداری کرده است بنابراین با توجه به حساسیت موضوع، پرونده در دستور کار مأموران مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان قرار گرفت. فرمانده انتظامی استان قزوین ادامه داد: مأموران در تحقیقات پلیسی دریافتند فرد کلاهبردار با همدستی ۲ نفر دیگر با ترفندهای متقلبانه ملکی با کاربری مجتمع رفاهی بین راهی را به ارزش ۲ هزار و ۳۵۰ میلیارد ریال از مالباختگان خریداری کرده و همان ملک را با سود ۴۵۰ میلیاردی به شخص دیگری فروخته است. وی با بیان اینکه متهم خود را به‌عنوان یکی از مشاوران عالی وزارت صمت معرفی کرده و به مالباختگان قول واگذاری ۶۵ دستگاه خودروی خارجی در ازای ثمن معامله را داده بود، تصریح کرد: مأموران ضمن شناسایی متهم اصلی، با هماهنگی مقام قضائی وی و همدستانش را در عملیات‌های جداگانه دستگیر کردند. ابراهیمی خاطرنشان کرد: متهم ابتدا منکر هرگونه بزه انتسابی در این زمینه شد، اما در نهایت با ارائه مستندات و شواهد موجود از سوی کارآگاهان پلیس به جرم خود و کلاهبرداری ۲ هزار و ۳۵۰ میلیارد ریالی معترف و جهت رسیدگی قانونی به مراجع ذی‌صلاح معرفی شد. وی در پایان اظهار کرد: هرگونه اقدامی که آرامش شهروندان را مختل کند با برخورد جدی پلیس روبه‌رو خواهد شد، انتظار ما از مردم این است که در صورت برخورد با این‌گونه موضوعات، در اسرع وقت با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس حاصل کنند. 

 

مهر

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها