آخرین اخبار
۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۰
قتل بازیکن فوتبال به دست خواننده رپ
بازدید:۱۶۹۷
صد آنلاین | خواننده رپ استرالیایی که به‌دنبال اختلافات شخصی یک بازیکن راگبی را با ضربات چاقو به قتل رسانده بود، دستگیر شد.
کد خبر : ۱۱۵۳۸۳

به گزارش صد آنلاین،  به نقل از دیلی میل، ساعت ۷:۴۰ عصر دوشنبه به وقت محلی، پلیس سیدنی در جریان حمله مرگبار خارج از یک رستوران در جاده ماریکویل سیدنی قرار گرفت.

پلیس بلافاصله خود را به محل جنایت رساند. در بررسی‌های اولیه مشخص شد که جیکوب تامر اسپنس، ۳۱ ساله، خواننده رپ استرالیایی پس از چاقو زدن به سیتالکی فیلیهیاهکاوا، ۳۲ ساله، بازیکن محبوب لیگ راگبی از آنجا فرار کرد.

این حمله در حالی به وقوع پیوست که خانواده سیتالکی در رستوران در حال خوردن غذا بودند.

به گفته یکی از شاهدان جیکوب، سیتالکی را که در حال خوردن غذا بود، به بیرون از رستوران کشاند و بعد از مدت کوتاهی گفت و گو ناگهان به او حمله کرد و بعد از زدن چندین ضربه چاقو به او، از صحنه گریخت.

بررسی‌ها نشان می‌دهد که جیکوب با یک نقشه از پیش تعیین شده، به رستوران رفته و سیتالکی را تعقیب کرده است. و او را با ترفندی به بیرون از رستوران کشیده و در حمله‌ای با ضربات چاقو او را از پای درآورده است. این بازیکن راگبی در همان محل جنایت جان باخت.

مأموران تحقیقات گسترده‌ای را برای این خواننده رپ دریل آغاز کردند و بلافاصله به خانه او در ۱۰۰ متری رستوران یورش بردند و در بازرسی از خانه وی لباس‌های آغشته به خون و همراه ‌ تلفنش را ضبط کردند.

پلیس اقداماتش را برای دستگیری وی آغاز کرد و دو روز بعد در ساعت ۵:۴۰ به وقت محلی خواننده رپ را در مخفیگاهش در خیابان بن در کنکورد دستگیرکرد.

بر اساس تحقیقات پلیس، این اقدام مرگبار که از پیش تعیین شده بود، به دلیل اختلافات شخصی بود که این دو با هم داشتند. تحقیقات برای مشخص شدن زوایای پنهان این جنایت ادامه دارد.

جیکوب قرار است به‌زودی در دادگاه محاکمه شود.

 

مهر

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها