آخرین اخبار
۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۰
انهدام باند ۳ نفره سارقان مسلح
بازدید:۳۰
صد آنلاین | فرمانده انتظامی ماهشهر از انهدام باند ۳ نفره سارقان مسلح سیم برق، موتورسیکلت و محتویات داخل خودرو با ۵۳ فقره سرقت، طی یک عملیات ویژه پلیسی در این شهرستان خبر داد.
کد خبر : ۱۱۵۳۷۵

به گزارش صد آنلاین،  سرهنگ "منوچهر جوانمرد" در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت به عنف و مسلحانه موتورسیکلت در شهرستان ماهشهر، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران انتظامی این شهرستان با تلاش های شبانه روزی و انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی موفق به شناسایی باند 3 نفره سارقان مسلح سیم برق، موتورسیکلت و محتویات داخل خودرو شدند و پس از هماهنگی با مرجع قضایی، طی یک عملیات ضربتی آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ جوانمرد در ادامه با اشاره به اینکه متهمان در تحقیقات به عمل آمده تاکنون به 53 فقره سرقت در این شهرستان و شهرستان های همجوار اعتراف و در این رابطه یک قبضه سلاح کلت کمری به همراه مهمات مربوطه و تعداد 10 دستگاه موتورسیکلت سرقتی از آنان کشف شد، تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان با بیان اینکه تلاش جهت شناسایی و دستگیری مالخر یا مالخران و کشف اموال مسروقه با جدیت در دستور کار قرار دارد، خاطر نشان کرد: امنیت و آسایش عموم مردم خط قرمز فراجا بوده و با مخلان نظم و امنیت برخورد جدی خواهد شد.

مهر
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها