آخرین اخبار
۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۰
کشته و زخمی شدن نظامیان اشغالگر در عملیات القسام در خان‌یونس
بازدید:۴۶
صد آنلاین | علی‌رغم حملات جنایتکارانه ارتش رژیم صهیونیستی به غیرنظامیان در نوار غزه، اما رزمندگان مقاومت همچنان ضربات سنگینی را به اشغالگران وارد می‌کنند و به حملات زمینی و هوایی خود ادامه می‌دهند.
کد خبر : ۱۱۵۳۳۳

به گزارش صد آنلاین،  گردان‌های القسام، شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) از کشته و زخمی شدن شماری از سربازان صهیونیست درپی انهدام تانکی در شرق شهر خان یونس واقع در جنوب نوار غزه خبر داد.

براساس گزارش خبرگزاری فلسطینی «سما»، گردان‌های القسام با انتشار بیانیه‌ای کوتاه در حساب کاربری خود در تلگرام اعلام کردند مجاهدان این گردان یک تانک متعلق به صهیونیست‌ها از نوع «مرکاوا۴» را با موشک «یاسین ۱۰۵» در منطقه «صوفا» واقع در شرق خان یونس منهدم کردند.

به نقل از ایسنا در این بیانیه همچنین آمده است بالگردهای رژیم صهیونیستی برای انتقال کشته‌ها و مجروحان به محل حادثه فرود آمدند.

تاکنون ارتش رژیم صهیونیستی به بیانیه گردان‌های القسام واکنشی نشان نداده است.

درگیری‌های میان گروه‌های فلسطینی و نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی در نوار غزه همچنان ادامه دارد.

تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه در حالی در دوازدهمین ماه در جریان است که جنایات دشمن علیه غیرنظامیان همچنان ادامه دارد، رزمندگان مقاومت نیز در حال ضربه زدن به ارتش این رژیم در محورهای مختلف نبرد زمینی هستند.

مقاومت فلسطین به رهبری حماس در سپیده‌دم هفتم اکتبر عملیات منحصربه‌فردی را با حمله به شهرک‌های صهیونیست‌نشین منطقه «غلاف غزه» آغاز کرد و ده‌ها صهیونیست را به اسارت گرفت. کارشناسان این عملیات را یک شکست راهبردی برای رژیم صهیونیستی و ارتش آن ارزیابی می‌کنند.

طی این مدت و به‌رغم تمامی حملات وحشیانه و غیرانسانی علیه غیرنظامیان و به‌ویژه زنان و کودکان در نوار غزه، اما ارتش به‌اصطلاح افسانه‌ای رژیم صهیونیستی متحمل خسارات و ضربات بی‌سابقه‌ای شده است، تا جایی که خود صهیونیست‌ها ناگزیر به اعتراف به شکست در مقابل مقاومت فلسطین شده‌اند.

 

مهر

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها