آخرین اخبار
۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۰
برخی از محور‌های مسدود شده شمالی بازگشایی شدند
بازدید:۹۱
صد آنلاین | مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: برخی از محور‌های شمالی کشور به دلیل ریزش کوه مسدود شده بودند که با همکاری نیرو‌های راهداری بازگشایی شدند.
کد خبر : ۱۱۵۳۲۴

 

به گزارش صد آنلاین، ایمان محرابی نیا مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور از انسداد دو محور اصلی در شهرهای شمالی کشور خبر داد و گفت: با توجه به ورود سامانه بارشی جدید به کشور برخی از محورهای شمالی کشور با توجه به ریزش کوه و تونل مسدود شده است.

وی ادامه داد: در استان مازندران محور هراز  مسیر (رفت و برگشت) در محدوده شاه زیدبه علت ریزش کوه تا اطلاع بعدی مسدود شده  بود که با همت و تلاش راهداری بازگشایی شد‌.

او اظهار کرد: همچنین در استان مازندران  محور چالوس (رفت و برگشت)  محدوده سیاه بیشه هم به علت ریزش کوه تا اطلاع بعدی مسدود است‌.

وی گفت: مسافران و کاربران  جاده ای از ترددهای غیرضرور در محورهای شمالی پرهیز کرده و حتما  پیش از عزیمت به جاده از آخرین وضعیت جوی محورها از طریق سامانه ۱۴۱ مطلع شوند.

او گفت: روز گذشته هم سازمان هواشناسی هشدار سطح قرمز برای تشدید بارش و سیلابی شدن محورها صادر کرده بود که در همین زمینه نیروهای راهداری در حالت آماده باش هستند.

مهر

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها