۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۰
قتل هولناک شوهر با همدستی ۲ مرد
بازدید:۷۸
صد آنلاین | کشف جسد سوخته مرد جوانی در حاشیه جاده و شناسایی هویت او کارآگاهان پلیس را به سرنخ‌هایی رساند که به همسر مقتول می‌رسید.
کد خبر : ۱۱۵۳۲۰

به گزارش صد آنلاین، دوم اسفند سال گذشته جسد سوخته جوانی داخل کانالی در حاشیه جاده کمربندی شمالی مشهد در حالی کشف شد که هیچ نشانی از هویت جوان مو بوکسوری وجود نداشت.

پس از مدت‌ها تلاش بالاخره هویت این جسد مجهول‌الهویه با گزارش مفقودی اعضای یک خانواده شناسایی شد. این در حالی بود که از اعضای دیگر این خانواده چهار نفره هیچ خبری نبود.

بالاخره کارآگاهان به اطلاعاتی رسیدند که نشان می‌داد همسر مقتول زنده است و در نیشابور زندگی می‌کند. طولی نکشید که با دستگیری زن ۲۸ ساله راز این جنایت وحشتناک با انگیزه اختلافات خانوادگی با همدستی ۳ نفر دیگر فاش شد.

کارآگاهان در ادامه تحقیقات و با راهنمایی‌های قاضی وحید خاکشور (قاضی ویژه قتل عمد) موفق شدند ۲ مرد غریبه را به همراه خاله زن مقتول دستگیر کنند.

قتل هولناک شوهر با همدستی ۲ مرد + عکس | زن ۲۸ ساله و خاله‌اش دستگیر شدند

عادل و عباس۲ متهم پرونده اعتراف کردند که «حسین-ش» (مقتول) را روی مبل با ضربات چماق کشته‌اند و جسد او را پس از انتقال به حاشیه کمربند سبز به آتش کشیده‌اند.

بررسی‌های بیشتر در حالی ادامه دارد که هر ۴ متهم این پرونده جنایی با دستور قاضی شعبه ۲۱۱ دادسرای عمومی و انقلاب مشهد روانه زندان شدند.

 

مهر

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها