آخرین اخبار
۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۵
مردان مسلح عروسی را به خون کشیدند
بازدید:۵۱
صد آنلاین | مردان مسلح با هجوم به یک عروسی در هرمزگان و تیراندازی، تعدادی از مهمانان را کشته و زخمی کردند.
کد خبر : ۱۱۵۳۱۹

به گزارش صد آنلاین، سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری در مراسم عروسی در منطقه چراغ‌آباد شهرستان میناب، بلافاصله مأموران انتظامی بخش توکهور این شهرستان به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: پس از حضور مأموران در محل، پدر داماد اعلام داشت در مراسم عروسی فرزندش مشغول پذیرایی از میهمانان بوده که متوجه درگیری و سپس صدای شلیک گلوله در محل پارک خودروهای میهمانان شده است. برابر اظهارات صاحب عروسی، مشخص شد افرادی با مصرف مشروبات الکلی و نداشتن حالت طبیعی با در دست داشتن سلاح کلاش و کلت کمری اقدام به تیراندازی کرده‌اند و موجب رعب و وحشت حاضرین و وارد آمدن خسارت به یک‌ دستگاه خودرو شده و از محل متواری شده‌اند.

این مقام انتظامی استان اظهار کرد: در ادامه رسیدگی به این پرونده مشخص شد یک خانم به علت اصابت گلوله مجروح و به مرکز درمانی هشتبندی منتقل شده، اما به علت شدت جراحات وارده جان باخته است. بنابراین مأمورین بلافاصله به محل رفته و در تحقیقات میدانی صورت‌گرفته مشخص شد راننده و سرنشینان یک دستگاه خودرو پژو تیراندازی کرده‌اند که بر اثر این تیراندازی یک خانم بر اثر اصابت گلوله و شدت جراحت وارده در محل فوت و ۲ نفر دیگر با اصابت گلوله دچار جراحت شده‌اند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان خاطرنشان کرد: با تلاش همه‌جانبه کارآگاهان پلیس آگاهی میناب و همکاری عوامل انتظامی بخش توکهور و پلیس فتا این شهرستان، در کمترین زمان ممکن ۶ نفر از عاملان درگیری و تیراندازی شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی شهرستان در ۲ عملیات ضربتی و همزمان دستگیر شدند.

وی افزود: در بازرسی از محل وقوع جرم و مخفیگاه متهمان ۱۹ پوکه و ۲ عدد فشنگ جنگی کلاش کشف و یک‌ دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ فاقد پلاک مربوط به متهمان توقیف شد. متهمان دستگیرشده در بازجویی‌های فنی به‌ عمل آمده به جرم ارتکابی با انگیزه درگیری قبلی و طایفه‌ای با هدف انتقامجویی اعتراف کردند که با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند.

 

مهر

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها