آخرین اخبار
۰۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۹
کلاهبرداری ۲ میلیارد ریالی با پیامک جعلی در کاشمر شناسایی شد
بازدید:۸۱۰
صد آنلاین | فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر گفت: کلاهبرداری افزون بر ۲ میلیارد ریالی از طریق پیامک جعلی، با اقدام به موقع پلیس فتا در این شهر شناسایی شد.
کد خبر : ۱۱۵۱۰۱

به گزارش صد آنلاین، سرهنگ حسن مشهدی در تشریح این خبر افزود: در پی ارائه شکایتی توسط یکی از شهروندان به پلیس فتا مبنی بر کلاهبرداری از وی در بستر فضای مجازی، شناسایی متهم در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: شاکی در اظهارات خود عنوان کرد: پیامکی مبنی بر ابلاغیه قضایی برایش آمده و جهت مشاهده متن شکواییه ابه لینک ارسالی وارد و اطلاعات حساب بانکی خود را وارد کرده است که بعد از آن طی چند مرحله از حساب بانکی اش مبلغ ۲ میلیارد و ۲۸۰ میلیون ریال برداشت شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر اظهار کرد: متهم این پرونده قصد داشته با مبلغ کلاهبرداری شده ارز خرید کند، اما با اقدامات فنی و تخصصی کارشناسان پلیس فتا، قبل از عملیات پول شویی مبلغ بلوکه و به حساب مالباخته عودت داده شد.

سرهنگ مشهدی با اشاره به شناسایی متهم در یکی از استان‌های جنوبی کشور، خاطرنشان کرد: پیامک ثنا از سر شماره شخصی ارسال نمی‌شود و سرشماره (Adliran) تنها مرجع معتبر پیگیری است.

بر اساس اعلام شبکه بهداشت و درمان کاشمر، جمعیت این شهرستان ۱۶۳ هزار نفر اعلام شده است که نزدیک به ۱۱۰ هزار نفر در شهر کاشمر و بقیه در شهر «فرگ قلعه» و ۲۵ روستای این شهرستان سکونت دارند.

مرکز شهرستان کاشمر در ۲۳۰ کیلومتری جنوب غربی مشهد واقع است.

مهر

 
 
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها