۰۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۵
زنده زنده سوختن راننده خودروی سواری در جاده بردسکن
بازدید:۹۶۹
صد آنلاین | رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان بردسکن گفت: واژگونی و آتش‌سوزی خودرو سواری در جاده بردسکن به خلیل‌آباد جان راننده را گرفت.
کد خبر : ۱۱۵۰۲۰

 به گزارش صد آنلاین، رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان بردسکن گفت: واژگونی و آتش‌سوزی خودرو سواری در جاده بردسکن به خلیل‌آباد جان راننده را گرفت.

 

 

 

 

حسن جوان با بیان اینکه این حادثه در کیلومتر ۵ محور بردسکن به خلیل‌آباد رخ داد، اظهار کرد: پس از اعلام گزارش واژگونی یک دستگاه خودرو سواری دوو در کیلومتر ۵ محور بردسکن به خلیل‌آباد به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات اضطراری استان بلافاصله دو تیم با خودروست نجات و آمبولانس از پایگاه امداد و نجات شهید سید احمد موسوی شهرستان بردسکن به محل اعزام شد. وی با اشاره به اینکه این حادثه یک نفر فوتی داشت، خاطرنشان کرد: خودرو پس از واژگونی دچار حریق  می‌شود و تنها سرنشین خودرو به دلیل سوختگی شدید در دم جان باخت.  رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان بردسکن بیان کرد: پس از انجام‌ اقدامات لازم توسط تیم هلال احمر و آتش‌نشانی فرد تحویل عوامل نیروی انتظامی مستقر در محل شد. وی با بیان اینکه دلیل اصلی این حادثه توسط کارشناسان پلیس‌راه در حال پیگیری است، افزود: متأسفانه نیروی انسانی عامل و مولد اصلی در بسیاری از حوادث است. 

 

مهر

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها