آخرین اخبار
۰۵ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۲
شرایط دریافت وام 50 میلیون تومانی،  بدون ضامن و وثیقه
بازدید:۱۴۲
صد آنلاین | تسهیلات «برآیند» ویپاد یکی از جدیدترین وام‌های بانک پاسارگاد است که بدون ضامن و وثیقه به متقاضیان تعلق می‌گیرد. در واقع این وام با در نظر گرفتن امتیاز حساب و اعتبارسنجی به مشتریان واجد شرایط پرداخت می‌شود.
کد خبر : ۱۱۴۹۵۶

به گزارش صد آنلاین  ، ویپاد شعبه تمام دیجیتال بانک پاساگارد است که به مشتریان واجد شرایط خود تسهیلات 50 میلیون تومانی پرداخت می‌کند. مشتریان ویپاد به منظور درخواست تسهیلات باید سپرده کوتاه مدت عادی داشته باشند. همچنین این مشتریان باید موجودی روزانه حساب خود را افزایش بدهند و سکه بگیرند.

در صورتی که موجودی سکه مشتریان به حد نصاب برسد امکان درخواست برای وام ویپاد وجود خواهد داشت. سود این تسهیلات به 23 درصد می‌رسد و حداکثر زمان برای پرداخت اقساط آن 12 ماه اعلام شده است. معیار برای پرداخت این تسهیلات، اعتبارسنجی، یعنی بررسی رفتار مالی مشتری در شبکه بانکی کشور و عملکرد مالی سه ماهه اخیر وی خواهد بود.

لازم به ذکر است که مشتریان متقاضی این وام نباید بدهی معوق یا چک برگشتی در سیستم بانکی داشته باشند. متقاضیان این وام را در قالب اعتبار خرید دریافت خواهند کرد و با این اعتبار می‌توانند انواع کالا و محصولات را از فروشگاه‌های حضوری و اینترنتی خریداری کنند.


افتتاح حساب آنی و سریع در درگاه ویپاد برای دریافت وام 50 میلیون تومانی

افراد به منظور پیگیری فرآیند افتتاح حساب و دریافت تسهیلات مذکور نیازی به مراجعه حضوری به شعب بانک پاسارگاد نخواهند داشت. با استفاده درگاه آنلاین ویپاد، امکان افتتاح حساب به صورت آنلاین و در کمتر از 10 دقیقه فراهم  است. بعد از افتتاح حساب، امکان افزایش امتیاز حساب و دریافت تسهیلات وجود دارد. در صورت بروز مشکل در افتتاح حساب در درگاه ویپاد، پشتیبانی این مجموعه پاسخگوی متقاضیان خواهد بود.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها