آخرین اخبار
۰۵ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۰
پزشکیان نیویورک را به مقصد تهران ترک کرد
بازدید:۲۰۹
صد آنلاین | رئیس جمهور پس از سخنرانی در هفتاد و نهمین مجمع عمومی سازمان ملل متحد و دیدار با 15 تن از سران و مقامات کشورها و سازمان‌های بین‌المللی دقایقی پیش نیویورک را به مقصد تهران ترک کرد.
کد خبر : ۱۱۴۹۳۳

به گزارش صد آنلاین،  مسعود پزشکیان، رئیس جمهور کشورمان  که صبح یکشنبه اول مهر به منظور شرکت و سخنرانی در هفتاد و نهمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد عازم نیویورک شده بود، پس از سخنرانی در این نشست و نیز سخنرانی در نشست سران میثاق آینده و دیدار با سران و مقامات 15 کشور و سازمان بین‌المللی، از نیویورک عازم جمهوری اسلامی ایران شد.

رئیس جمهور در جریان این سفر با روسای جمهور سوئیس، فنلاند، ترکیه، تاجیکستان، صربستان، فرانسه و بلغارستان، رئیس شورای حکومتی سودان، نخست وزیران پاکستان، نروژ و لبنان، ولیعهد کویت، وزیر خارجه چین، دبیرکل سازمان ملل و رئیس شورای اروپا دیدار و گفتگو کرد.

همچنین پزشکیان دیدارهایی نیز با مدیران ارشد رسانه‌های آمریکایی، اعضای گروه الدر (ریش سفیدان متنفذ)، جمعی از رهبران ادیان الهی، جمعی از علمای دینی، اندیشه‌ورزان ارشد آمریکایی، نخبگان سیاسی ایرانی مقیم آمریکا، نخبگان علمی ایرانی مقیم آمریکا و دیداری نیز با ایرانیان مقیم آمریکا داشت.

مهر

 
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها