آخرین اخبار
۰۵ مهر ۱۴۰۳ - ۰۶:۳۸
ماشین عروس مبینا نعمت‌زاده و مهروز ساعی + عکس
بازدید:۵۱۶۲
صد آنلاین | انتشار تصویر مبینا نعمت زاده در کنار مهروز ساعی در خارج از کشور که به یک اتومبیل گل آرایی شده برای مراسم عروسی تکیه داده اند، حسابی خبر ساز شد و نظر اهالی ورزش در فضای مجازی را به خود جلب کرد.
کد خبر : ۱۱۴۹۲۰

 به گزارش صد آنلاین،  انتشار تصویر مبینا نعمت زاده در کنار مهروز ساعی در خارج از کشور که به یک اتومبیل گل آرایی شده برای مراسم عروسی تکیه داده اند، حسابی خبر ساز شد و نظر اهالی ورزش در فضای مجازی را به خود جلب کرد.

 

 

عکس| مبینا نعمت‌زاده و مهروز ساعی کنار ماشین عروس

مبینا نعمت‌زاده، تکواندوکار المپیکی کشورمان در پاریس ۲۰۲۴ بود که با درخواست جالبش برای ورود به دانشگاه بیشتر از کسب مدال برنزش در آن ایام خبرساز شد. نعمت زاده در بازی‌های المپیک تابستانی ۲۰۲۴ پاریس به مدال برنز دست یافت و دومین مدال‌آور زن ایران در تاریخ المپیک پس از کیمیا علیزاده لقب گرفت. مبینا نعمت‌زاده پس از کسب مدال برنز المپیک پاریس از رئیس‌جمهور درخواست کرد بدون آزمون ورودی بتواند وارد دانشگاه در رشته پزشکی شود. او ادعا می‌کرد به دلیل تمریناتش برای المپیک نتوانسته برای کنکور مطالعه کند. نعمت‌زاده پس از بازگشت از المپیک با حاضر شدن در برنامه‌ای تلویزیونی بار دیگر گفت که دلش می‌خواهد در رشته پزشکی تحصیل کند. 

 

مهر

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها