آخرین اخبار
۰۵ مهر ۱۴۰۳ - ۰۵:۵۸
بازدید:۸۸
لیورپول در اولین دیدار خود در لیگ کاپ به مصاف وست هم رفت و با نتیجه ۵-۱ به پیروزی رسید.
کد خبر : ۱۱۴۹۱۱

تیم لیورپول در دور سوم جام اتحادیه انگلیس، از ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه، در آنفیلد میزبان وست هم یونایتد بود که با نتیجه پنج بر یک به پیروزی رسید و صعود کرد.

آرنه اشلوت در این مسابقه از ترکیب دوم خودش استفاده کرد و گل نخست مسابقه را تیم مهمان به ثمر رساند. جرل کوانسا مدافع ۲۱ ساله لیورپول این گل را وارد دروازه خودشان کرد.  

اما شاگردان آرنه اشلوت خیلی زود گل تساوی را وارد دروازه وستهم کردند و در دقیقه ۲۵ بازی را به تساوی کشاندند.  کیه‌زا ستاره ایتالیایی و جدید لک لک‌ها که برای اولین بار در ترکیب اصلی لیورپول قرار گرفته بود، روی ارسال به محوطه جریمه با ضربه قیچی سعی کرد دروازه حریف را تهدید کند که دیوگو ژوتا این توپ را به گل تبدیل کرد.  ضربه کیه‌زا پس از برخورد به زمین ارتفاع زیادی گرفت و جلوتر از دروازه‌بان و مدافع حریف ژوتا موفق شد با پرش به موقع در فاصله یک‌قدمی با دروازه با ضربه سر دروازه وستهم را باز کند.

ژوتا در دقیقه ۴۹ گل دوم خودش و تیمش را به ثمر رساند.   ورود الکسیس مک آلیستر و محمد صلاح در اواسط نیمه به فاز هجومی لیورپول کمک بیشتری کرد و مهاجم مصری به زمان کمی نیاز داشت تا روی نتیجه بازی اثرگذار شود. صلاح روی دفع ناقص مدافعان در دقیقه ۷۴ سومین گل لیورپول را به ثمر رساند تا با تفاضل گل بهتری کار را دنبال کنند.

وستهام به دنبال تغییر نتیجه بازی بود که اخراج ادسون آلوارز به دلیل خطای شدید روی صلاح در دقیقه ۷۶ برنامه‌های لوپتگی را خراب کرد. قرمز‌ها بعد از ۱۰ نفره شدن حریف کار سختی برای مدیریت روند دقایق باقی مانده نداشتند، اما کودی خاکپو که از ابتدای بازی برای گلزنی تلاش داشت در دقیقه ۸۹ موفق شد چهارمین گل را برای لیورپول به ثمر برساند و این شکست را برای وستهام سنگین‌تر کند.

لیورپول پنج دقیقه وقت اضافی را هم به راحتی پشت سر می‌گذاشت که میل گلزنی خاکپو به او اجازه داد در دقیقه ۹۰+۳ هم گل بزند و این بازی را برای وستهام با شکست ۵-۱ فراموش نشدنی کند.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها