آخرین اخبار
۲۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۴
اطاله انتصابات در شهرداری تهران / مدیران بیشتر سرپرست می مانند تا مدیر قطعی ؟
بازدید:۶۶۳
صد آنلاین | روند انتصابات در شهرداری تهران بعضا شاید شش ماه طول بکشد و یا بیشتر . حتی زمانی شاید یک سرپرست بین نظر رئیس مافوق و اداره بازرسی و سایر بخش های نظارتی گیر کند و هیچ وقت حکم قطعی نگیرد و همیشه سرپرست بماند .
کد خبر : ۱۱۴۹۱

به گزارش خبرنگار شهری صد آنلاین ، روند انتصابات در شهرداری تهران بعضا شاید شش ماه طول بکشد و یا بیشتر . حتی زمانی شاید یک سرپرست بین نظر رئیس مافوق و اداره بازرسی و سایر بخش های نظارتی گیر کند و هیچ وقت حکم قطعی نگیرد و همیشه سرپرست بماند .


با تاکید بر صحیح بوندن آئین نامه های انتصابات در کشور که باید یک مدیر از فیلترهای تخصصی و نظارتی و در پستهای حساس از مراجع امنیتی تاییده بگیرد اما بعضا مشاهده می شود که ساختار صحیح را بعضی از افراد طولانی تر می کنند و این موضوع به اقدامات لازم در آن اداره آسیب می زند و متاسفانه آن بخش به روزمرگی و به مدیریت حقوق و دستمزد کارکنان ختم می شود و حاشیه ها هم که این رئیس می ماند یا می رود می شود اولویت اول آن اداره و فرصتی می شود برای بعضی از افراد زیردست سود جو برای ادعای لابی گری برای ماندن رئیس در آن اداره . 


جا دارد شهرداری تهران ضمن اعلام تعداد انتصابات مدیران به عنوان سرپرست را به شورای شهر و مردم گزارش دهد ودر امر انتصاب قطعی مدیران اقدام عاجل صورت دهد . 

اشتراک گذاری:
برچسب ها :
خبرهای مرتبط
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها