آخرین اخبار
۰۵ مهر ۱۴۰۳ - ۰۰:۴۷
بازدید:۸۱۸
تیم‌های بارسلونا و ختافه، از چارچوب هفته هفتم رقابت‌های لالیگا به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی با نتیجه ۱-۰ به سود میزبان به پایان رسید.
کد خبر : ۱۱۴۹۰۹

تیم بارسلونا در هفته هفتم لالیگای اسپانیا میزبان ختافه بود که با یک گل به پیروزی رسید و هفتمین پیروزی پیاپی خود را در لالیگا کسب کرد.

روبرت لواندوفسکی در دقیقه ۱۹ تک گل این مسابقه را روی اشتباه دروازه بان حریف به ثمر رساند.

بازیکنان بارسلونا پیش از بازی مقابل ختافه با پیراهن‌هایی که پیام‌های حمایتی از مارک آندره تراشتگن بر روی آنها نقش بسته بود، به زمین رفتند. در قسمت جلوی این پیراهن‌ها به زبان کاتالانی نوشته شده بود «قدرت زیاد برای کاپیتان!» و در قسمت پشت نیز پیام «قوی باش کاپیتان» را به زبان آلمانی به نمایش گذاشتند.

تراشتگن روز یکشنبه در بازی مقابل ویارئال در استادیوم لا سرامیکا دچار پارگی کامل تاندون کشکک زانوی راست شد. این دروازه‌بان ۳۲ ساله آلمانی دوشنبه عصر تحت عمل جراحی قرار گرفت و حدود هشت ماه از میادین دور خواهد بود، که به معنای پایان فصل برای اوست.

 ایناکی پنا دروازه بان دوم بارسا پس از مصدومیت ترشتگن و از دست دادن فصل در این بازی در درون دروازه بارسا ایستاد و توانست کلین شیت کند. البته گفته می‌شود به زودی شزنی دورازه بان لهستانی سابق یوونتوس که از فوتبال خداحافظی کرده بود، به زودی به میادین بازمیگردد و با بارسلونا قرارداد امضا خواهد کرد.

شاگردان هانسی فیلیک با این برد ۲۱ امتیازی شدند و دوباره اختلاف خود را با رئال رده دومی به چهار امتیاز رساندند. پیش از این مسابقه هم مصاف خیرونا و رایووایکانو با تساوی بدون گل به پایان رسید.

کد ویدیو
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها