آخرین اخبار
۰۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۱
رئیس فدراسیون ورزش کارگری: اقدام صندوق بازنشستگی فولاد در برگزاری نخستین المپیاد ورزشی بازنشستگان تحسین برانگیز است
بازدید:۴۳۵
صد آنلاین | رئیس فدراسیون ورزش کارگری، اقدام صندوق بازنشستگی فولاد در برگزاری نخستین المپیاد ورزشی بازنشستگان این صندوق را تحسین برانگیز و در جهت هویت بخشی به بازنشستگان صندوق خواند.
کد خبر : ۱۱۴۸۳۸

رئیس فدراسیون ورزش کارگری، اقدام صندوق بازنشستگی فولاد در برگزاری نخستین المپیاد ورزشی بازنشستگان این صندوق را تحسین برانگیز و در جهت هویت بخشی به بازنشستگان صندوق خواند.

به گزارش صد آنلاین ، جواد رمضی در گفتگو با روابط عمومی صندوق بازنشستگی فولاد با تقدیر از مجموعه مدیریتی صندوق فولاد برای برگزاری المپیاد ورزشی بازنشستگان صندوق گفت: برگزاری این المپیاد باعث هویت بخشی به بازنشستگانی می شود که عمر خود را صرف خدمت به کشورشان کرده اند و قطعا یک موضوع انگیزشی بسیار خوبی برای آنان است.

وی افزود: از منظر دیگر برگزاری المپیاد موجب افزایش روحیه و نشاط بازنشستگان می شود. اصولا ورزش برای همه گروه های سنی و به ویژه سالمندان لازم است و علاوه بر سلامتی، روحیه آنان را تقویت می کند.

 

 

رمضی عنوان کرد: نکته دیگر، جذابیت این المپیاد از لحاظ مسابقه و رقابت ورزشی است که موجب می شود بازنشستگان در فضایی توام با رفاقت و همدلی با یکدیگر رقابت کنند و من این اقدام صندوق فولاد را تحسین می کنم.

 

وی افزود: البته نباید به رویدادهایی نظیر این المپیاد فقط از دیدگاه ورزشی نگاه کرد بلکه آثار و تبعات مثبت فرهنگی و اجتماعی این رویدادها نیز مهم است و برگزاری این المپیاد باعث هویت بخشی به بازنشستگانی می شود که عمر خود را صرف خدمت به کشورشان کرده اند

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها