۰۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۰
مهدی طارمی به ترکیب اصلی اینتر برمی‌گردد؟
بازدید:۳۱
صد آنلاین | یک رسانه ایتالیایی از بازگشت مهاجم ایرانی اینتر به ترکیب اصلی نراتزوری برای مصاف با اودینزه در سری A ایتالیا خبر داد.
کد خبر : ۱۱۴۸۲۱

به گزارش صد آنلاین، مهدی طارمی که در شکست ۲ بر یک یکشنبه شب اینتر مقابل میلان در هفته پنجم سری A ایتالیا فرصت بازی پیدا نکرد و نیمکت‌نشین بود، به نظر می‌رسد سیمونه اینزاگی قصد دارد از او در ترکیب اصلی نراتزوری برای بازی شنبه با اودینزه استفاده کند. بر اساس گزارش روزنامه ایتالیایی «گاتزتا دلو اسپورت»؛ سیمونه اینزاگی تغییراتی را برای بازی با اودینزه در ترکیب اینتر ایجاد خواهد کرد و سه تغییر احتمالی برای بازی پیش رو حضور فراتسی، زیلینسکی و طارمی در ترکیب اصلی خواهد بود.


طبق این گزارش؛ نیکولو بارلا به دلیل مصدومیت عضلانی تا پایان بازی‌های ملی پیش‌رو در دسترس نخواهد بود و انتظار می‌رود داویده فرانسی جایگزین او در ترکیب اصلی اینتر برای مصاف با اودینزه در هفته ششم سری A ایتالیا شود، اما این تنها تغییر نخواهد بود. با توجه به عملکرد عالی زیلینسکی مقابل منچسترسیتی و البته با توجه به اُفت مخیتاریان، این هافبک لهستانی احتمالاً در ترکیب اصلی قرار خواهد گرفت.

در ادامه این گزارش آمده است؛ کاندیدای نهایی برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی اینتر برای بازی مقابل اودینزه، مهدی طارمی در خط حمله است. این مهاجم ایرانی می‌تواند جایگزین لائوتارو مارتینس یا مارکوس تورام شود، اتفاقی که پیش از این در لیگ قهرمانان اروپا افتاد. برای بازی با اودینزه، به نظر می‌رسد کاندیدای شماره یک برای نیمکت‌نشینی، مهاجم فرانسوی نراتزوری باشد که شروع فوق‌العاده‌ای در مقطع آغازین فصل داشت.

طارمی ۳۲ ساله که تابستان امسال به حضور چهار ساله‌اش در پورتو پایان داد و با امضای قراردادی سه ساله به اینتر پیوست، تا به اینجای فصل در پنج بازی (۲۴۰ دقیقه از ۴۵۰ دقیقه ممکن) از رقابت‌های مختلف برای نراتزوری به میدان رفته و یک پاس‌گل هم ساخته اما هنوز پایش به گلزنی باز نشده است.

اشتراک گذاری:
برچسب ها :
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها