آخرین اخبار
۰۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۵
قاتل 3 عضو خانواده کرمانشاهی دستگیر شد/ جنایت هولناک با انگیزه سرقت
بازدید:۱۳۶۸
صد آنلاین | خرید با کارت بانکی مقتولان دست قاتل معتاد را رو کرد .
کد خبر : ۱۱۴۸۱۳

 به گزارش صد آنلاین، خرید با کارت بانکی مقتولان دست قاتل معتاد را رو کرد

فردی که اقدام به قتل 3 نفر با سلاح گرم و خرید با کارت بانکی آنها در کرمانشاه کرده بود نهایتا توسط کاراگاهان به دام افتاد و دستگیر شد.

 

پس از وقوع قتل 3 شهروند کرمانشاهی شامل یک مرد 70 ساله و دو زن 63 و 94 ساله در کرمانشاه، رسیدگی فوری به موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

کاراگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی پس از تشکیل پرونده اولیه، اقدامات اطلاعاتی خود را برای شناسایی فرد قاتل آغاز کرده و در تحقیقات ابتدایی دریافتند جوان ناشناسی در چند مرحله اقدام به خرید و برداشت وجه از کارت‌های بانکی مقتولان کرده است.

با کسب این اطلاعات، جوان 39 ساله که اعتیاد شدیدی به مواد مخدر صنعتی داشت، شناسایی و پس از دستگیری در محل سکونتش به پلیس آگاهی منتقل شد و تحت بازجویی قرار گرفت.

کاراگاهان حین دستگیری این فرد خودروی تیبا متعلق به مقتولان و کارت‌های بانکی آنها را نیز در منزل متهم کشف کردند.

متهم دستگیر شده در بازجویی‌ها به قتل هر 3 عضو خانواده اعتراف کرد. طبق اظهارات این شخص، مقتولان از اقوام دور پدری وی بودند و با اسلحه‌ای که در اختیار داشت به منظور سرقت وارد منزل آنها شد.

طبق اعترافات متهم، پس از حضور وی در منزل مقتولان، آنها متوجه حضور این شخص شدند و او هم با کلتی که در اختیار داشت اقدام به شلیک به اعضای خانواده و قتل آنها کرد.

رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه ادامه داد: قاتل دستگیر شده همچنین پس از ارتکاب قتل اقدام به سرقت خودرو تیبا، کارتهای بانکی و یکسری اقلام باارزش دیگر کرد و سپس جنازه هر 3 نفر را با خوردویی که در اختیار داشت به اطراف شهر منتقل و درون چاه انداخت.

مهرلینک کپی شد
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها