آخرین اخبار
۰۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۱
زورگیری سارقان قمه به دست مقابل چشمان پلیس در مشهد
بازدید:۵۷
صد آنلاین | زورگیران موتورسواری که چهارمین طعمه خود را در سحرگاه یک‎شنبه گذشته به دام انداخته بودند، در حالی به طور ناگهانی مقابل چشمان نیروهای گشت انتظامی قرارگرفتند که قداره خود را به سوی پلیس نشانه رفتند.
کد خبر : ۱۱۴۵۱۶

 به گزارش صد آنلاین،  زورگیران موتورسواری که چهارمین طعمه خود را در سحرگاه یک‎شنبه گذشته به دام انداخته بودند، در حالی به طور ناگهانی مقابل چشمان نیروهای گشت انتظامی قرارگرفتند که قداره خود را به سوی پلیس نشانه رفتند.

 

 

 

 ماموران کلانتری آبکوه مشهد در اولین روز بازگشایی مدارس، عازم محل های استقرار برای تامین امنیت دانش آموزان بودند که ناگهان با زورگیران قداره‌کشی روبه‎رو شدند که مرد جوانی را در خیابان وصال خفت کرده بودند. افسران ورزیده گشت انتظامی بی درنگ وارد عمل شدند و در حالی یکی از زورگیران را با چند فن دفاع شخصی زمین گیر کردند که او تیغه قمه را به سوی مامور انتظامی نشانه رفته بود. اما در این گیر و دار موتورسوار دیگری وارد محل شد و یکی از اعضای باند را فراری داد. گزارش روزنامه خراسان حاکی است: طولی نکشید که با دستور ویژه سرهنگ روح‎ا... لطفی (رئیس کلانتری آبکوه )عوامل انتظامی با اجرای طرح مهار در خیابان شهید ساجدی، یکی دیگر از زورگیران فراری را در عملیات تعقیب و گریز به دام انداختند.با کشف 4دستگاه گوشی سرقتی از دو زورگیر قداره کش، مشخص شد آنان ساعتی قبل ازآن که مقابل چشمان پلیس قرار گیرند، از3 نفر دربولوار توس و جانباز زورگیری کرده اند. دقایقی بعد مالباختگان شناسایی شدند و بدین ترتیب بازجویی از اعضای این باند خطرناک در دایره تجسس کلانتری ادامه یافت. زورگیران مذکور که از مجرمان سابقه‌دار هستند، تاکنون به 40 فقره زورگیری گوشی تلفن همراه از شهروندان اعتراف کرده اند که تحقیقات در این باره همچنان ادامه دارد.

 

مهر

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها