۰۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۳
بازدید:۳۳
تیم والیبال سایپا در آخرین دیدار خود در مرحله مقدماتی مسابقات قهرمانی باشگاه‌های زنان آسیا ۲۰۲۴ سه بر یک مغلوب ویتنام شد.
کد خبر : ۱۱۴۴۷۰

مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های زنان آسیا ۲۰۲۴ از روز یکشنبه یکم مهر به میزبانی شهر ناخن راچسیما آغاز شد و به مدت هشت روز ادامه دارد.

تیم والیبال زنان سایپا قهرمان لیگ برتر سال ۱۴۰۲ که به نمایندگی از کشورمان در این مسابقات شرکت کرده است در گروه B مسابقات با اِل پی بانک نینه بینه (تیم یک ویتنام)، نِک رِد راکِتس کاوازاکی (ژاپن) و مونولیس اس کای ریزِرس (فیلیپین) همگروه بود.

سایپایی‌ها در سومین دیدار از ساعت ۶:۳۰ امروز (سه‌شنبه سوم مهر) به مصاف تیم اِل پی بانک نینه بینه (تیم یک ویتنام) رفتند و سه بر یک مغلوب حریف شدند.

شاگردان نیلوفر حجتی تنها در ست سوم ۲۵ بر ۱۷ حریف را شکست دادند و در ست‌های اول، دوم و چهارم با امتیازات ۱۶ بر ۲۵، ۱۶ بر ۲۵ و ۱۹ بر ۲۵ نتیجه را به تیم یک ویتنام واگذار کردند تا بدون برد راهی مرحله حذفی شوند و پس از یک روز استراحت، روز پنجشنبه از ساعت ۱۲:۳۰ به مصاف تیم اول گروه A که در پایان رقابت‌های امروز مشخص خواهد شد، بروند.

شبنم علیخانی (کاپیتان)، آیتک سلامت، مونا دریس محمودی، ریحانه داورپناه، سودابه باقرپور، زهرا بخشی، ندا چملانیان، زهرا کریمی، مهسا کدخدا، نگار کیانی، پوران زارع، فاطمه خلیلی، مهتاب رحمانی و فاطمه منظوری ۱۴ بازیکن تیم سایپا در این مسابقات را تشکیل می‌دهند.

لیلا داودآبادی (سرپرست)، نیلوفر حجتی (سرمربی)، پویا عزیزی و مرضیه کریمی (کمک مربیان)، ستنا آصفی (آنالیزور) و اکرم حبیب‌لو (مربی بدنساز) کادر فنی تیم سایپا در این مسابقات هستند و نرگس افشین داور بین‌المللی کشورمان نماینده داوری ایران در این رقابت‌هاست.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها