۰۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۵
کشف فرار مالیاتی بیش از ۲۰ میلیارد تومانی در شرکتی در شرق تهران
بازدید:۱۲۶
صد آنلاین | رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف فرار مالیاتی در شرکتی در شرق تهران خبر داد و گفت که میزان فرار مالیاتی کشف شده بیش از ۲۰ میلیارد تومان برآورد می‌شود.
کد خبر : ۱۱۴۴۳۵

 

 به گزارش صد آنلاین، سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با اعلام خبر کشف فرار مالیاتی اظهار داشت: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مأمورین این پلیس موفق به دستگیری مؤسس شرکت صوری با مبالغ کلان مالیاتی در محدوده شرق تهران شدند.

وی گفت: در پی اقدامات فنی و اطلاعاتی پیش‌دستانه در مبارزه با فرار مالیاتی و شکوائیه خانمی که متوجه بدهی مالیاتی کلان خود شده بود با پیگیری موضوع مشخص شد شخصی با سوءاستفاده از مدارک شاکی و جعل امضای وی اقدام به ثبت شرکت و اخذ کارت بازرگانی همچنین اقدام به ثبت سفارش جهت واردات کالا و فروش فاکتور‌های شرکت فوق کرده که منجر به بدهی مالیاتی شاکی شده که با بررسی‌های صورت‌گرفته مشخص شد شاکی هیچ‌گونه مراوده‌ای با این شرکت نداشته و از سربرگ‌های فاکتور‌های شرکت به‌صورت غیرقانونی استفاده شده که عوامل این پلیس مبادرت به شناسایی و دستگیری مؤسس شرکت کردند.

 سرهنگ افشاری افزود: متهم در بازجویی اعتراف کرد که مدتی است با جعل و کلاهبرداری در زمینه فروش فاکتور‌های جعلی این شرکت در حد وسیع فعالیت داشته که موجبات فرار مالیاتی و تضییع حقوق عامه و دولت را به میزان ۲۰ میلیارد تومان را فراهم نموده که پرونده‌ای دراین‌خصوص تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضائی معرفی شد.
 
این مقام انتظامی از شهروندان درخواست کرد: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشابه با این پلیس به شماره‌های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ ویا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند.

 

مهر

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها