آخرین اخبار
۰۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۹
۳ محصول مدیران خودرو در بازار ارزان‌تر از کارخانه شدند!
بازدید:۲۸
صد آنلاین | سه محصول مدیران خودرو با افت قیمتی که در روزهای اخیر پیدا کرده‌اند، حالا در بازار ارزان‌تر از کارخانه معامله می‌شوند.
کد خبر : ۱۱۴۲۸۲

به گزارش صد آنلاین، در حالی که بسیاری از خودروها در بازار قیمت بالاتری از کارخانه دارند، اما شرکت مدیران خودرو با عرضه مدیریت‌شده محصولات خود و پاسخ به نیاز مشتریان، توانسته کنترل بازار را در دست گیرد و نرخ سه محصول عرضه‌شده خود در بازار را پایین‌تر از کارخانه بکشاند. 

نگاهی به بازار امروز خودرو از افت 15 میلیون تومانی X55 پرو حکایت دارد. پس از این ریزش، حالا شاسی بلند مدیران خودرو در بازار به ارزش یک میلیارد و 425 میلیون تومان معامله می‌شود. این محصول در کارخانه یک میلیارد و 471 میلیون و 400 هزار تومان ارزش‌گذاری شده است. 

آریزو 5 اسپرت، دیگر محصول این مونتاژکار خودروهای چینی است که در بازار ارزش کمتری از کارخانه دارد. این محصول در بازار یک میلیارد و 280 میلیون و در کارخانه یک میلیارد و 291 میلیون و 100 هزار تومان قیمت دارد. 

X33 کراس اتومات نیز مانند همتایان خود عمل کرده و امروز 2 مهر 1403 در بازار کارخانه به‌ترتیب یک میلیارد و 18 میلیون و یک میلیارد و 56 میلیارد و 700 هزار تومان به فروش می‌رسد. /تجارت نیوز

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها