آخرین اخبار
۰۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۵
دستگیری ۶ گروه متخلف محیط زیستی و ضبط ۷ قبضه اسلحه در لرستان
بازدید:۲۳
صد آنلاین | مدیرکل حفاظت محیط زیست استان لرستان از دستگیری ۶ گروه متخلف محیط زیستی و کشف و ضبط ۷ قبضه اسلحه از آن‌ها توسط نیروهای یگان حفاظت محیط زیست استان خبر داد.
کد خبر : ۱۱۴۲۰۷

 به گزارش صد آنلاین، علی سالاروند در این خصوص گفت؛ نیرو‌های یگان حفاظت محیط زیست استان طی کشت و کنترل در سطح مناطق تحت مدیریت اداره کل حفاظت محیط زیست لرستان، موفق شدند در طول هفته گذشته شش گروه متخلف محیط زیستی را دستگیر و از آن‌ها هفت قبضه اسلحه گلوله زنی و ساچمه زنی کشف و ضبط کنند.

وی افزود؛ با تلاش شبانه‌روزی همکاران خدوم محیط‌بان، دو قبضه اسلحه ساچمه زنی و یک قبضه اسلحه گلوله زنی در منطقه حفاظت شده سفیدکوه خرم آباد، یک قبضه اسلحه ساچمه زنی در پناهگاه حیات ‌وحش سفیدکوه ازنا، دو قبضه اسلحه گلوله زنی در شهرستان چگنی و یک قبضه اسلحه ساچمه زنی در شهرستان دورود به همراه تعدادی فشنگ و سایر ادوات شکار از این شش گروه متخلف محیط زیستی کشف و ضبط شده است.

سالاروند اظهار داشت: پرونده کلیه متخلفین پس از تنظیم صورتجلسه اولیه جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع گردید و ادوات کشف شده از آن‌ها تا پایان صدور رای قطعی به صورت‌امانی در اداره کل حفاظت محیط زیست استان باقی می‌ماند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان ضمن قدردانی و تقدیر از همکاران خدوم و پرتلاش محیط‌بان در اقدامات به موقع در دستگیری متخلفین محیط زیستی، از تمامی دوستداران محیط زیست درخواست نمود در صورت مشاهده هرگونه تخلفات زیست محیطی آن را به نزدیکترین اداره حفاظت محیط زیست اطلاع و یا با سامانه شبانه روزی ۱۵۴۰ تماس حاصل نمایند.

 

مهر

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها