۰۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۵
وزیر خارجه اعتراف کرد: پرسپولیسی هستم
بازدید:۴۰۹
صد آنلاین | وزیر امور خارجه در واکنش به اظهارات حمیدرضا آصفی درباره طرفداری‌اش از پرسپولیس، تأکید کرد که همه باید پشت سر تیم ملی باشند و هر دو تیم را دوست دارد.
کد خبر : ۱۱۴۲۰۳

به گزارش صد آنلاین، حمیدرضا آصفی، سخنگوی اسبق وزارت امور خارجه، مدتی پیش در گفتگویی با شوخی عنوان کرده بود که «عراقچی یک مشکل دارد و آن هم این است که پرسپولیسی است.» این اظهارات واکنش وزیر امور خارجه را به دنبال داشت. عراقچی در گفتگویی با خنده پاسخ داد: «این مشکل من نیست، مشکل ایشان است که آبی است!»


عراقچی در ادامه تأیید کرد که هوادار تیم پرسپولیس است و گفت: «من انکار نمی‌کنم که طرفدار پرسپولیس هستم. هر کسی طرفدار تیمی است، اما وقتی پای مجموعه کشور در میان باشد، همه ما پشت سر تیم ملی هستیم و حتی استقلالی‌ها را هم دوست داریم.»

وی همچنین به شرایط نامطلوب چمن‌های استادیوم‌های ایران اشاره کرد و اظهار داشت: «ما هم ناراحت می‌شویم و خود من زمانی که می‌بینم، خجالت می‌کشم. اما قول داده‌اند که این مشکل حل شود و چاره‌ای نیست.»

وزیر امور خارجه همچنین بر اهمیت روحیه حمایت از فوتبال ملی تأکید کرد و افزود: «حرف آخر من در بحث‌های فوتبالی این است که همه چیز در حد کل کل است و نباید از حد بگذرد. همه ما پشت تیم ملی و فوتبال کشور ایستاده‌ایم.»

وی در پایان درباره کمک به حل مشکلات فوتبال کشور گفت: «وزیر ورزش مسئول است، اما من نیز در حوزه سیاست خارجی هر کمکی بتوانم برای پیشرفت فوتبال و سایر ورزش‌ها انجام دهم، دریغ نخواهم کرد.»

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها